باشگاه هایی که شانس جذب کیلیان امباپه / رئال مادرید مقابل لیگ برتر انگلیس را دارند!

مجله سان در گزارشی به ارائه و تحلیل مقاصد احتمالی امباپه پرداخته است.

رئال مادرید

قهرمان انگلیس یکی از معدود باشگاه هایی است که می تواند دستمزد هنگفت امباپه و هزینه انتقال او را تامین کند. شانس همکاری با پپ گواردیولا و تیم شدن با ارلینگ هالند و کوین دی بروین ممکن است برای امباپه وسوسه انگیز و فریبنده باشد. از طرفی منچسترسیتی قدرتمندتر شده و یکی از شانس های اصلی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است. سیتی گزینه خوبی برای امباپه در ژانویه خواهد بود.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

گزارش هایی از اسپانیا منتشر شده است که ادعا می کند امباپه تنها در صورت پاسخ مثبت به پیشنهاد لیورپول می تواند در ژانویه از پاری سن ژرمن جدا شود. لیورپول قبلاً با امباپه در ارتباط بود و یورگن کلوپ در تمجید از ستاره فرانسوی تردیدی نداشت. با این حال، مبلغ انتقال امباپه به لیورپول بالا بود و هنوز هم همینطور است. به همین دلیل، لیورپول احتمالا چاره ای جز کناره گیری نخواهد داشت.

چلسی

تیم دیگری که می تواند امباپه را به خدمت بگیرد منچستریونایتد است. اگرچه شانس آنها برای به خدمت گرفتن مهاجم فرانسوی به دلیل عدم حضور آنها در لیگ قهرمانان بسیار اندک است، اما این یک امر منفی تلقی می شود. گفته می شود شیاطین سرخ وضعیت امباپه را برای امضای قرارداد زیر نظر دارند اما به نظر نمی رسد این اتفاق در ژانویه رخ دهد. باشگاه منچستریونایتد منتظر شرایط بهتری است تا امباپه در دسترس باشد و راحت تر به او پیشنهاد دهد.

شهر منچستر

غول های اسپانیایی نزدیک ترین گزینه امباپه بوده اند و در ژوئن گذشته به جذب این بازیکن 23 ساله نزدیک شده بودند زیرا قراردادش در آستانه پایان یافتن بود. با این حال امباپه تصمیم گرفت به برنابئو نرود. برخی گزارش ها حاکی از آن است که امباپه با رئال مادرید که باشگاه مورد علاقه او نیز می باشد، قرارداد مخفیانه ای داشته است. او با وجود رابطه سختش با پاری سن ژرمن می تواند پس از جام جهانی به تیم مورد علاقه خود بپیوندد. با این حال فعلا با لجبازی پاریسی ها مواجه است و خبری از انتقال او به لالیگا در ژانویه نیست.

لیورپول

تصور کنید بازیکنی که هفته ای 650 هزار پوند درآمد دارد، خسته است و می خواهد باشگاه را ترک کند به این دلیل که رابطه اش با باشگاه کاملا قطع شده است.

گفته می شود کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، پس از دریافت وعده های شکست خورده معتقد بود به او خیانت شده است. این بدان معناست که فرصت جدیدی برای باشگاه ها ایجاد شده است تا شانس خود را برای جذب یکی از بزرگترین استعدادهای فوتبال جهان امتحان کنند. پاری سن ژرمن نیز به یک شرط آماده فروش این بازیکن است. او نمی تواند به رئال مادرید برود!

از زمانی که تاد بولی هدایت این تیم را برعهده گرفت، چلسی مشتاق به خدمت گرفتن یک نام بزرگ بوده است، زیرا قبلاً کریستیانو رونالدو را در همین راستا هدف قرار داده بود. امباپه در جوانی تجربه تمرین با آبی های لندن را داشت. او حتی در یک بازی دوستانه مقابل چارلتون بازی کرد و اخیرا اعتراف کرد که از تجربه خود در لندن لذت برده است. چرا که نه؟ شاید در رده بزرگسالان پیراهن چلسی را بر تن کند.

منچستر یونایتد