هشدار پیشکسوتان پرسپولیس; نگران آینده قرمزها و لوکادیا هستم/ بازیکن خارجی نمی تواند بی پولی را تحمل کند. هشدار/ تیم های عربی می توانند مانع شوند!

وی با اشاره به اولتیماتوم اخیر یورگن لوکادیا یادآور شد: من هم شنیده ام که حساب باشگاه پرسپولیس مسدود شده و یک سری مسائل از این دست به وجود آمده است اما من شخصا نگران ماجرای یورگن لوکادیا و باشگاه پرسپولیس هستم. شاید دستمزد و مطالبات مهاجم هلندی در زمانی که با شما صحبت می کنم پرداخت شده باشد، اما باید زودتر به فکر پرداخت بعدی باشیم. خارجی ها بهانه ای برای کنار گذاشتن فوتبال ایران، شکایت و دریافت کل پول قراردادشان دارند، اما باید دست از بهانه گیری آنها برداریم. یورگن لوکادیا همچنین یک مهاجم و گلزن حرفه ای است که خرید خوبی محسوب می شود. او در حالی با این رزومه به ایران و پرسپولیس آمد که کمتر کسی به او فکر می کرد و انتظار دارد پول قراردادش را به موقع بگیرد.

هشدار پیشکسوتان پرسپولیس;  نگران آینده قرمزها و لوکادیا هستم/ بازیکن خارجی نمی تواند بی پولی را تحمل کند.  هشدار/ تیم های عربی می توانند مانع شوند!

رحیم یوسفی ضمن اشاره به موارد جدی شکایات بازیکنان و مربیان خارجی پرسپولیس، یادآور شد: تکرار تکراری الزامی نیست، اما گاهی اوقات بد نیست مواردی را تکرار و یادآوری کنیم. در سال های اخیر بارها شاهد تبعات عدم پرداخت به موقع حقوق مربیان و بازیکنان خارجی برای پرسپولیس یا تیم های ایرانی بوده ایم.

هافبک سابق پرسپولیس تاکید کرد: این مشکل جدیدی نیست و همه می دانند که اگر مربیان و بازیکنان خارجی نتوانند به موقع پول خود را از پرسپولیس بگیرند، با کمی حوصله در نهایت یک سال دیگر آن را دریافت می کنند! آنها فقط باید دندانی در جگر خود بگذارند و از طریق شکایت به فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) ادعای خود را پیگیری کنند. آن وقت به راحتی پولشان را از باشگاه پرسپولیس می گیرند. آیا گابریل کالدرون را فراموش کرده اید؟ او فقط پرسپولیس را اذیت کرد و در حالی که پول پرسپولیس آماده بود بارها شماره حساب های جدید داد و شرایطی را ایجاد کرد تا باشگاه ایرانی را آزار دهد.

وی ادامه داد: گابریل کالدرون به بهانه های واهی نیم فصل از پرسپولیس رفت اما تمام پول قراردادش را از این باشگاه گرفت و حتی غرامت و خسارت دریافت کرد. ماریو بودیمیر مهاجم کروات که فقط یک گل برای پرسپولیس زد، به اندازه تمام عمرش از پرسپولیس پول دریافت کرد یا آنتونی استوکس توانست پنجره نقل و انتقالات باشگاه را با او ببندد -حتی از ایران فرار کند! داستان رادوشوویچ و شکایت او را همه می دانید.

رحیم یوسفی همچنین به باشگاه پرسپولیس تذکر داد و گفت: با وجود اینکه شنیدم طلب لوکادیا پرداخت شده است اما مطمئن باشید زمانی که یک مهاجم در لیگ برتر ایران بدرخشد بلافاصله مورد توجه کشورهای عربی قرار می گیرد. اصولا یکی از دلایل حضور بازیکنان خارجی در لیگ برتر ایران جلب توجه تیم های متمول عربی است و یورگن لوکادیا نیز از این قاعده مستثنی نیست. شاید آن تیم های عربی با مدیر برنامه های لوکادیا تماس گرفتند و پیشنهادات وسوسه انگیزی به او دادند. باشگاه پرسپولیس باید مراقب باشد و با پرداخت به موقع و یا حتی زودتر دستمزد مهاجم هلندی از خروج زودهنگام او جلوگیری کند.

هشدار پیشکسوتان پرسپولیس;  نگران آینده قرمزها و لوکادیا هستم/ بازیکن خارجی نمی تواند بی پولی را تحمل کند.  هشدار/ تیم های عربی می توانند مانع شوند!

هافبک سابق پرسپولیس درباره از دست دادن هافبک این تیم در دو بازی اخیر مقابل سپاهان اصفهان و تراکتورسازی تبریز نیز گفت: دلیل آن را متوجه نشدم و نمی دانم چرا سروش رفیعی در رویارویی با او روی نیمکت نشست. تیم سابق سپاهان اصفهان البته باز هم می گویم که در کنار تیم نیستم و فقط به عنوان بیننده می توانم بگویم سروش رفیعی می توانست خیلی بیشتر از محمد عمری جوان موفق باشد. سیامک نعمتی هم که معتقدم فوتبالیست خوبی است و بیشتر از این حرف ها می تواند به پرسپولیس کمک کند.

رحیم یوسفی در پایان بازی با مس رفسنجان اینگونه پیش بینی کرد: مس رفسنجان تیم سخت کوشی است که در 8 هفته گذشته در لیگ برتر شکست نخورده است. مشخص است که بازی با چنین تیمی سخت است زیرا آنها به راحتی نمی بازند. همچنین این تیم بازیکنان خوب و معروفی مانند منشا و شیمبا دارد که می توانند هر تیمی را ناراحت کنند اما پرسپولیس محکوم به برد است. پرسپولیس اگر می خواهد قهرمان شود و در کورس مدعی باقی بماند باید مس رفسنجان را در تهران شکست دهد. بازی با تراکتور باید درس خوبی برای پسران پرسپولیس باشد و از ابتدای این بازی انتظار می رود قدرتمند و طوفانی بازی کنند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال