بدشانسی عجیب تارتار با هشت بازیکن مصدوم

نکته مهم این است که بیشتر مصدومان ذوب آهن در این فصل به دلیل برخوردهای شدید در جریان بازی مصدوم شدند تا این تیم با بدشانسی روبرو شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی از ابتدای فصل تاکنون بازیکنان زیادی از تیم ذوب آهن مصدوم شده اند.

بدشانسی عجیب تارتار با هشت بازیکن مصدوم

اما او اولین مصدومی نیست که در این فصل از زمین های ذوب آهن غایب است. در هفته دوم لیگ برتر در فاصله دو دقیقه مانده به پایان بازی، محمد قریشی و سعید باقرپسند به شدت مصدوم شدند.

در همان زمان آرمان اکوان در بازی با آلومینیوم اراک مصدوم شد تا جایگزین اجباری مهدی تارتار شود.

مسعود ابراهیم زاده کاپیتان تیم ذوب آهن نیز در جریان بازی ملوان در ورزشگاه سن سیروس با بازیکن حریف برخورد کرد و مصدوم شد و او نیز دچار پارگی رباط شد.

امیرحسین صدخی، مدافع تیم ذوب آهن نیز به دلیل برخورد شدیدی که با سیدمحمد حسینی داشت، مصدوم شد و برای خروج از تیمش راهی بیمارستان شد.

ذوب آهن هم برای بازی با استقلال مصدوم شد و محمدرضا سلیمانی قبل از این بازی مصدوم شد تا مهدی تارتار مهاجم تیمش در جریان بازی استقلال حضور نداشته باشد.

مصدومیت آنها به دلیل دیدارشان بود و باقرپسند دچار پارگی رباط صلیبی شد تا خیلی زود فصل را از دست بدهد. قریشی نیز چندین هفته در زمین مسابقه غایب بود.

البته ذوب آهن مصدومیت های دیگری هم داشت اما این بازیکنان بازی های بیشتری را از دست دادند که تارتار را مجبور کرد تا مرتبا ترکیب تیمش را تغییر دهد.


سرویس خبر شماره: 1921480
27 آوریل 1402 @ 21:34
4.8K |

1نقطه نظر

یک تیم به دلیل مصدومیت شکست خورد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حبیب فرعباسی آخرین مصدوم تیم ذوب آهن است که در دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان پس از برخورد شدید با زمین از ناحیه آرنج دچار شکستگی شد و از این رو بازی های لیگ برتر این فصل را از دست داد.

سجاد عشوری در نیم فصل به گونه ای مصدوم شد که چند هفته از ترکیب دور بود و حالا کم کم خود را برای بازگشت به میادین آماده می کند. نبود او در کنار باقرپسند کار مهدی تارتار را بسیار سخت کرد.