برادر شوهر پاریس هیلتون در دسته دوم پرتغال!


سرویس خبر شماره: 2010708
8 آوریل 1403 در 02:27
3.3 هزار |

1نقطه نظر

کورتنی روم، برادر شوهر پاریس هیلتون بازیگر مشهور آمریکایی اعلام کرد که در لیگ دسته دوم پرتغال بازی خواهد کرد.

برادر شوهر پاریس هیلتون در دسته دوم پرتغال!

کورتنی ریم، برادر همسر پاریس هیلتون، در شبکه های اجتماعی تایید کرد که به فکر ورود به دنیای حرفه ای فوتبال است و برای تیم پرتغالی ویلاوردنس بازی خواهد کرد.

او در اینستاگرام خود نوشت: “بله، شایعات درست هستند. من وارد دوران رایان رینولدز خود می شوم – به ورکسام مقابل تدلاسو خوش آمدید، من اولین بازی حرفه ای خود را در فوتبال حرفه ای (به عنوان مسن ترین فردی که در این سطح انجام داده ام) برای Villaverdeense در 4 می انجام خواهم داد. من این کار را مقابل لانچا انجام خواهم داد.”

2004413

این تاجر در پیامی از ورود خود به دنیای فوتبال خبر داد که شامل فیلم هایی از تمرینات اختصاصی او و همچنین عکسی از وی با پیراهن ویلاوردین در ورزشگاه داالوز است. شهرت کورتنی ریم عمدتاً به خاطر برادرش است که با پاریس هیلتون، بازیکن و مجری برجسته آمریکایی ازدواج کرده بود.

این دیدار برای تیم ویلاوردنسه لیگ 2 پرتغال اهمیت زیادی دارد زیرا آنها در رده آخر قرار دارند. این تیم 8 هفته مانده به پایان رقابت ها با 18 امتیاز تنها یک امتیاز با قعر جدول فاصله دارد.

با این حال، حتی اگر اولین بازی خود را در آن تاریخ انجام دهد، او مسن ترین بازیکنی نخواهد بود که در دسته دوم پرتغال بازی می کند زیرا کازو میورا 57 ساله در این فصل 10 دقیقه برای اولیورنسه بازی کرده است.

مجله اخبار فوتبال خارجی