هواداران منچستریونایتد در پی تغییرات کابوس‌آمیز بازی، در آشفتگی به سر می‌برند – اخبار منچستریونایتد و اخبار نقل و انتقالات


هواداران منچستریونایتد در نتیجه دو تغییر بازی آخر هفته مقابل برنتفورد و مقابل کاونتری سیتی در جام حذفی اواخر ماه آوریل در سردرگمی و هرج و مرج به سر می برند.

یونایتد قرار است روز شنبه به استادیوم Gtech Community سفر کند تا به مصاف مردان توماس فرانک برود، در یک بازی مهم برای شیاطین سرخ در تلاش برای رسیدن به فوتبال لیگ قهرمانان اروپا.

این دیدار ساعت 20 آغاز خواهد شد.

به گزارش دیلی میل، هوادارانی که قصد دارند با قطار خود را به استادیوم برنتفورد برسانند، به دلیل انجام کارهای مهندسی برنامه ریزی شده با اختلالات بزرگی در سفر روبرو هستند.

بازی دو دقیقه قبل از آخرین سرویس از لندن سنت پانکراس بین المللی به منچستر پیکادلی شروع می شود.

این روزنامه همچنین خاطرنشان می‌کند: «در همین حال، هیچ قطاری به مقصد و از ایستگاه یوستون لندن در طول عید پاک نخواهند رفت، در حالی که شبکه ریل کارهای بهبود را انجام می‌دهد، به این معنی که قطار مستقیمی به منچستر در روز یکشنبه وجود نخواهد داشت.»

یونایتد و برنتفورد چهارمین بار در این فصل است که شیاطین سرخ به بازی ساعت 8 بعدازظهر شنبه منتقل می‌شوند – بیش از هر تیمی در لیگ برتر.

حتی بدتر از آن برای هواداران یونایتد این است که برنامه های آنها پس از تصمیم برای برنامه ریزی دیدار نیمه نهایی جام حذفی این باشگاه مقابل کاونتری سیتی در روز یکشنبه، 21 آوریل، در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

یونایتد پس از پیروزی خیره کننده در مرحله یک چهارم نهایی مقابل رقیب سرسخت لیورپول، به نیمه نهایی مسابقات صعود کرد.

گل دیرهنگام آماد دیالو در وقت اضافه در نهایت لیورپول را غرق کرد و با تیم قهرمانی کاونتری قرار ملاقاتی در ومبلی ترتیب داد.

میل خاطرنشان می کند که انتظار می رفت دیدار با طرف مارک رابینز در روز شنبه برگزار شود و نه یکشنبه.

ده ها هوادار پس از اینکه انتظار داشتند بازی شنبه در ومبلی برگزار شود، مجبور به تغییر قطار و پرواز شدند.

منابع می گویند که با توجه به اینکه کاونتری قرار است سه شنبه آینده با هال بازی کند، باشگاه تصور می کرد روز شنبه خواهد بود. منچسترسیتی چهارشنبه گذشته نیز در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد و تصور می شد که ممکن است یکشنبه به آنها استراحت داده شود.

یونایتد به طور تصادفی باعث سردرگمی هواداران شده بود، زیرا ایمیل آنها به دارندگان بلیط های فصلی در مورد روند فروش نیمه نهایی که فقط چند ساعت پس از پیروزی مقابل لیورپول ارسال شد، اعلام کرد که بازی در روز شنبه برگزار می شود، اگرچه روی تاریخ آن تاکید شده بود. تایید نشد.»

بازی یونایتد مقابل کاونتری به جای ساعت 4 از ساعت 15:30 آغاز خواهد شد.

زمان به جلو کشیده شد پس از اینکه مسابقه یک امر پرخطر در نظر گرفته شد. گمان می‌رود که اتحادیه فوتبال انگلیس در ابتدا ساعت 4 بعدازظهر را درخواست کرده بود، اما پس از مذاکرات با Met، پس از بیان نگرانی‌های پلیس درباره نظم عمومی، در نهایت توافق شد که بازی نیم ساعت زودتر شروع شود.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/03/26/manchester-united-fans-left-in-turmoil-following-nightmare-fixture-changes-278057/ منبع: