بمب فتح الله زاده منفجر نشد. توپ و تاش از آقای مدیرعامل به مدیر آبی ها/ وقتی مهاجم پرسپولیس به استقلال نرفت.

محمد رویانیان، مدیرعامل سابق پرسپولیس در بخشی از خاطرات خود به اتفاق جالبی در خصوص جذب کریم انصاری فرد اشاره می کند. رویانیان که در آن زمان با موفقیت ستارگان فوتبال را به عقد قرارداد با پرسپولیس ترغیب می کرد، با درخواست فتح الله زاده برای پایان دادن به مذاکره با کریم انصاری فرد مواجه می شود که مدعی است در ابتدا با آن موافقت کرده بود، اما بعداً اتفاقاتی افتاد که با امضای قرارداد با او این کار را انجام دادند. این بازیکن شماره 9 را به او بدهید.

وی همچنین درباره علت فسخ قراردادی که با مدیرعامل استقلال بسته و انصاری فرد را به پرسپولیس آورده است، توضیح داد: صبح روز بعد دیدم او مصاحبه می کند که بر اساس آن رویانیان از رانت دولت استفاده می کند و بنز و پورشه وارد می کند. با فتح الله زاده تماس گرفتم و گفتم این حرف ها چیست؟ دیروز به من گفتی برگرد و کریم انصاری فرد را ببرم. الان منو اینطوری زدی؟ او گفت نه! خبرگزاری ها چنین گفته اند. گفتم اتحاد من و تو بسته است! حالا اگه میتونی برو کریم رو جذب کن. تا رفت، کریم انصاری فرد را از اردبیل آوردم و در دفترم قرارداد نوشت.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

بمب فتح الله زاده منفجر نشد.  توپ و تاش از آقای مدیرعامل به مدیر آبی ها/ وقتی مهاجم پرسپولیس به استقلال نرفت.

مدیرعامل سابق سرخپوشان در این گفت و گو توضیح داد: آن سال همه را جذب کردیم و فقط کریم انصاری ماند. فتح الله زاده به من گفت: هر بازیکنی داری، فتح الله زاده انتحاری است، امسال حتی نمی تواند ترقه را منفجر کند. اومدی یه کاری بکنی! لااقل کریم انصاری فرد را ببرم.» گفتم باشه! گفت جانم؟! گفتم آره.