بنزما و امباپه مرا یاد مارادونا و بوروچاگا می اندازند

کریستین کارمبو ستاره سابق رئال مادرید گفت: “بنزما و امباپه با هم در تیم فرانسه عالی هستند. آنها خیلی خوب کار می کنند، آنها هنوز هم به دنبال یکدیگر هستند و مهمتر از همه این یک موفقیت است.” ما آن را در جام ملت ها دیدیم “وقتی آنها بازی می کنند. با هم، همیشه برای تیم خطرناک است. تماشای بازی بنزما و امباپه با هم مرا یاد مارادونا و بوروچاگا می اندازد.”

کارمبو گفت: “بنزما همیشه زیر سایه اطرافیانش بوده است. حالا کریم بنزما یک ستاره بزرگ است.”
او بسیار کامل است. او بهترین ها را در رئال مادرید آموخت. او نه تنها از نظر فنی، بلکه به عنوان یک تیم نیز یک رهبر است. بله، اکنون می توانیم بگوییم که کریم بنزما بهترین شماره 9 تاریخ رئال مادرید است.

لازم به ذکر است با توجه به روند فوق العاده ای که کریم بنزما در این فصل داشته است، بسیاری از این ستاره های فرانسوی به عنوان شانس اصلی کسب توپ طلای بعدی معرفی می شوند. بازیکنی که اکنون 34 سال سن دارد از بهترین شکل فوتبال خود لذت می برد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کریم بنزما بدون شک بهترین بازیکن این فصل رئال مادرید بوده است. او با اختلاف بهترین گلزن لالیگا است و عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان را در اختیار دارد. در واقع ستاره فرانسوی در صعود رئال به فینال لیگ قهرمانان و البته اولین قهرمانی این تیم در لالیگا نقش بسزایی داشت. از سوی دیگر بسیاری معتقدند انتقال احتمالی کیلیان امباپه به رئال مادرید در تابستان امسال قدرت خط حمله لوس بلانکوس را به میزان قابل توجهی افزایش خواهد داد.


سرویس خبر شماره: 1823586 |
19 ارديبهشت 1401 ساعت 23:49 |
3,100 امتیاز خبر|

2نظرات

کامبو:

کریستین کارمبو ستاره سابق رئال مادرید به کریم بنزما ادای احترام کرد.