بورنموث 0-3 آرسنال؛ توپچی ها مدعی اولیه لیگ برتر هستند

از آن دقیقه تا پایان نیمه اول بازی متعادل‌تر بود و توپچی‌ها نیمه اول را با نتیجه 2-0 به پایان رساندند و به رختکن رفتند.

در هفته سوم لیگ برتر، آرسنال موفق شد با نتیجه 3 بر صفر بورنموث را شکست دهد و با 9 امتیاز و 7 تفاضل گل صدرنشین جدول لیگ برتر شود.

شش دقیقه بعد، اودگارد گل دوم خود را برای آرسنال به ثمر رساند. این بار عیسی به عنوان خالق گل عمل کرد. حرکت آرسنال از سمت راست به وایت رسید که در نقطه پنالتی توپ را به ژسوس برگرداند. ستاره برزیلی با یک ضربه توپ را وارد دروازه کرد، اما توپ ناخواسته از کنار اودگارد فرود آمد و گل دوم را به ثمر رساند.

در دقایق بعد، بورنموث از عقب نشینی آرسنال استفاده کرد و بارها دروازه آن تیم را تهدید کرد. اما بازیکنان این تیم توجهی نکردند. در دقیقه 87 روی یک ضد حمله، پاس عقب ژاکا به ژسوس رسید و ضربه او به زیبایی توسط دروازه بان بورنموث مهار شد. این بازی با نتیجه 3-0 به نفع توپچی ها به پایان رسید تا آرتتا و تیمش سه امتیاز اضافی کسب کنند.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1839471
آگوست 29, 1401 @ 11:06 ب.ظ
936 امتیاز خبر

6نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آرسنال در هفته سوم فصل جدید لیگ برتر میهمان بورنموث بود تا در ورزشگاه ویتالیتی به مصاف این تیم برود. شاگردان میکل آرتتا در دو هفته ابتدایی دو برد ارزشمند کسب کردند و توانستند کریستال پالاس و لستر را شکست دهند. آرسنال می دانست که اگر در این دیدار پیروز شود، به یکی از مدعیان برتر لیگ برتر تبدیل خواهد شد.

در دقیقه 72 گابریل ژسوس توانست با یک گل عملکرد درخشان خود را کامل کند. او حرکتی را به سمت محوطه جریمه از سمت راست آغاز کرد و توپ را به اودگارد داد و او همچنان به سمت دروازه بورنموث حرکت کرد. ژسوس توپ را از کاپیتان تیمش دریافت کرد و نزدیک به اولین ضربه که بالای سر دروازه بان به تور چسبید، شلیک کرد. اما این صحنه توسط VAR بازبینی شد و داور در نهایت با اختلاف کمی آفساید عیسی را اعلام کرد.

با شروع نیمه دوم، آرسنال باز هم حملات قوی تری را روی دروازه بورنموث تدارک دید. در دقیقه 54 آرسنال صاحب یک ضربه ایستگاهی شد. توپ به مارتینلی پاس داده شد و او با ارسالی تماشایی توپ را برای ژاکا که در تیرک دروازه قرار داشت فرستاد. او توپ را از کنار سالیبا که در لبه محوطه جریمه ایستاده بود عبور داد تا با یک ضربه چیپ تماشایی گل سوم آرسنال را به ثمر برساند.

آرسنال به سرعت از کاپیتان مارتین اودگارد گلزنی کرد. شوت زیبایی که گابریل ژسوس از خط هافبک به راه انداخت، سرانجام توسط اودگارد متحول شد. ژسوس توپ را از سنسی، بازیکن بورنموث گرفت و پس از پشت سر گذاشتن سه بازیکن حریف، توپ را به گابریل مارتینلی داد. ضربه او توسط دروازبان متوقف شد اما ادگارد در مقابل دروازه قرار داشت تا توپ را به درون دروازه برگرداند.