بیانیه مطبوعاتی رسمی بنفیکا: انزو برای فروش نیست!

باشگاه بنفیکا با انتشار بیانیه ای رسمی به شایعات پیرامون جدایی انزو فرناندز ستاره آرژانتینی پاسخ داد.

بیانیه مطبوعاتی رسمی بنفیکا: انزو برای فروش نیست!

این در حالی است که پیش از آن مصاحبه ای از سوی روی کاستا، رئیس بنفیکا منتشر شده بود که در آن او گفته بود حاضر است فرناندز را به هر باشگاهی که بند فسخ او را پرداخت کند، بفروشد.
اما حالا این باشگاه با انتشار بیانیه ای اعلام می کند که تصمیمی برای فروش این بازیکن ندارد. در این بیانیه مطبوعاتی آمده است: بنفیکا اصرار دارد که روی کاستا، رئیس این باشگاه، هرگز سخنانی را که توسط DAZN در رسانه های ایتالیا مطرح شده است، به زبان نیاورده است. ما روی حضور انزو فرناندز در این تیم حساب می کنیم تا پایان این فصل.”



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1861882
9 ژانویه 1401 @ 10:37 ق.ظ |
3.9 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

به گزارش “ورش سه”، درخشش انزو فرناندز در جام جهانی 2022 و قهرمانی او با تیم ملی آرژانتین باعث شد بسیاری از باشگاه های اروپایی به فکر جذب این بازیکن بیفتند.
در روزهای اخیر نام باشگاه های لیگ برتری مانند منچستریونایتد و لیورپول در کنار نام او شنیده می شد اما در نهایت بسیاری از رسانه ها مدعی شدند که چلسی بند فسخ 120 میلیون یورویی او را پرداخت و این بازیکن بنفیکا را به خدمت خواهد گرفت.
این سوال حتی در مصاحبه با راجر اشمیت، سرمربی بنفیکا نیز مطرح شد و او خاطرنشان کرد که اگر بازیکنی تصمیم خود را گرفته است، نمی توان آن را تغییر داد تا به نوعی جدایی ستاره تیمش را تایید کند.

1771186