تعطیلی لیگ برتر به ضرر پرسپولیس تمام شد/ قرمزها باید بازی کنند تا همه را بترسانند

وی افزود: پرسپولیس فرصت بسیار خوبی را برای صعود از دست داد و این تیم باید 3 امتیاز بازی را مقابل تیم های رقیب کسب کند تا در مسیر قهرمانی قرار بگیرد و فاصله خود را با سایر تیم ها افزایش دهد. متأسفانه شاگردان گل محمدی بازی مورد انتظار ما را انجام ندادند.

اعتزیری اضافه کرد: البته پرسپولیسی ها شرایط بسیار خوبی داشتند و به بالای جدول رسیدند اما بعد از اردوی اتریش سقوط زیادی کردند. این موضوع روی عملکرد بازیکنان پرسپولیس در دو هفته گذشته تاثیر گذاشته است. در واقع استراحت بد در رقابت های لیگ به ضرر پرسپولیس تمام شد و عمدتا این تیم ها بودند که متضرر شدند.

اسدی در پایان توضیح داد: هنوز لیگ را سوم نکرده ایم و فرصتی است که پرسپولیس با تمرینات تاکتیکی نقاط ضعف را برطرف کند و قوی تر از لیگ برتر بیرون بیاید. لوکادیا مهاجم و گلزن زهرآگینی است و اگر توپ به خوبی به او برسد، مطمئن باشید که گل می زند. در هفته نهم شیرهای سرخ مقابل مس رفسنجان بازی می کنند و امیدوارم پرسپولیس با پیروزی پر گل در لیگ قدرتمند برگردد تا همه تیم ها از شیرهای سرخ بترسند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

سهراب عثیری، مهاجم سابق پرسپولیس درباره دیدار هفته هشتم سرخ ها مقابل سپاهان مقابل سپاهان که با تساوی بدون گل به پایان رسید، گفت: این دیدار هیچ چیز فنی نداشت، همه فکر می کردیم فوتبال زیبا و دیدنی هر دو را شاهد باشیم. تیم ها اما در تمرین شاهد یک بازی خسته کننده بودیم و ظاهرا هر دو تیم از تساوی راضی بودند.

وی درباره خط هافبک و خط حمله سرخپوشان گفت: پرسپولیس در دو بازی مقابل تراکتور و سپاهان ناهماهنگ بود و این ناهماهنگی در خط هافبک و حمله سرخپوشان بیشتر مشهود بود. مهاجمان توپ های خوبی دریافت نکردند و این مشکلی بود که خط هافبک کمی ضعیف به نظر می رسید. پرسپولیس در خط هافبک بازیکنان خوبی مثل کمال سقاده نیا، میلاد سرلک، سروش رفیعی، سعید صادقی و مهدی ترابی دارد و باید خیلی بهتر از این حرف ها ظاهر شود.