تمدید دمبله با بارسا نهایی شد. تا ساعات آینده

اسپورت می گوید دو طرف به توافق اصولی رسیده اند و فقط یک اختلاف جزئی بر سر مسائل مالی باقی مانده است که می تواند در ساعات آینده حل شود. در نتیجه می توان انتظار داشت که تمدید دمبله با بارسا در ساعات آینده به طور رسمی اعلام خواهد شد.

روزنامه اسپورت منتشر شده در کاتالونیا مدعی شده است که بارسلونا به تمدید قرارداد عثمان دمبله نزدیک است و به زودی قرارداد او با او تمدید خواهد شد.


سرویس خبر شماره: 1831727
11 جولای 1401 ساعت 23:07 |
5.5 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

روزنامه چاپ کاتالونیا می گوید که دمبله قراردادش را برای دو سال دیگر با بارسا تمدید کرده است تا سال 2024 در این تیم حضور داشته باشد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، روزنامه اسپورت منتشر شده در کاتالونیا در خبری اختصاصی اعلام کرد که باشگاه بارسلونا به تمدید قرارداد با عثمان دمبله ستاره فرانسوی خود بسیار نزدیک است و می توان گفت دمبله این قرارداد را امضا خواهد کرد. قرارداد تمدید برگه به ​​زودی بر اساس این گزارش، تمدید قرارداد دمبله هرگز به این نزدیکی نبوده است.

در هفته های اخیر، با باز گذاشتن گزینه دمبله، بارسلونا به سختی بازار را برای یافتن جانشین او جستجو کرد، اما در نهایت به این نتیجه رسید که جذب بازیکنی با کیفیت عثمان دمبله به قیمت قرارداد فعلی او غیرممکن است. بارسلونا در نهایت به این نتیجه رسید که حفظ دمبله بهترین گزینه هم از نظر ورزشی و هم از نظر مالی خواهد بود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

اردوی تدارکاتی بارسلونا در روزهای آینده زیر نظر ژاوی آغاز می شود و بارسلونا قصد دارد هر چه زودتر تمدید قرارداد دمبله را رسمی کند تا ستاره فرانسوی از همان روز اول تمرین در اختیار ژاوی و کادر فنی اش باشد.