تیم باشگاهی امسال فوق العاده نیست!

کلوپ کارهای خارق العاده ای با لیورپول انجام داده است، بنابراین اعتبار او بسیار بالاست. با این حال، همه چیز را می توان در یک فصل از دست داد، حتی خاطرات افتخار با کلوپ. برای شروع، آنها باید رنجرز را در لیگ قهرمانان اروپا در روز سه شنبه شکست دهند، اما یک کولاک در آن بازی برای تیم کلوپ کافی نخواهد بود زیرا یکشنبه آینده با چالش بسیار بزرگتری روبرو هستند. دیدار با رهبر آرسنال. شکست در لندن به معنای خداحافظی با جاه طلبی های لیگ در این فصل است و تا اوایل اکتبر باقی نمانده است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

یورگن کلوپ هنوز مورد انتقاد رسانه ها قرار نگرفته و حتی بابت ناکامی او عذرخواهی می کنند اما یک هفته دیگر لحظه حساس در انتظار اوست.

تیم باشگاهی امسال فوق العاده نیست!

کلوپ در حال حاضر دوران حساسی را در لیورپول پشت سر گذاشته است. بین 4 ژانویه تا 7 مارس 2021، لیورپول در 8 بازی از 12 بازی خود در لیگ برتر شکست خورد و متعاقباً از لیگ قهرمانان حذف شد و در حالی که صندلی کلوپ لرزان به نظر می رسید، او ماند.

در حال حاضر رسانه های انگلیسی از او انتقاد نمی کنند و حتی دلایل ناکامی های او را بیان می کنند و معتقدند که به دلیل مرگ ملکه، لیورپول نزدیک به یک ماه است که هیچ بازی لیگ برتری انجام نداده است که حتما روی فرم این تیم تاثیر گذاشته است. از سوی دیگر، آنها خاطرنشان می کنند که کلوپ باید راهی برای ورود تهاجمی تر به بازی بیابد، زیرا آنها امروز به سرعت 2-0 از برایتون شکست خوردند و همچنین در اولین بازی های خود از فولام و کریستال عقب افتادند. پالاس، منچستریونایتد و نیوکاسل هم همینطور بودند.


سرویس خبر شماره: 1846054
10 اکتبر 1401 در 00:10
2K |

0نقطه نظر

به گزارش “ورش سه”، یک سوال اساسی در مورد یورگن کلوپ این است که آیا موقعیت او پس از کسب نتایج ضعیف در ابتدای فصل در خطر است یا خیر.
این سوال دشواری است زیرا در دنیای فوتبال امروز تنها دو مربی با اقتدار واقعی و وضعیت تقریباً مطمئن وجود دارند، دو مربی که از هر بازیکنی در رختکن ستاره بزرگتر هستند. پپ گواردیولا و یورگن کلوپ

هواداران آنقدر ناامید شده اند که شبکه ها سوالاتی از این قبیل می پرسند که آیا کلوپ می تواند این تیم را به بالای جدول برساند یا نه؟ اما هواداران لیورپول با کمی صبر بیشتر سوال می پرسند. در انگلیس، آنها قوانین خاص خود را برای تغییر مربی دارند.