تیم منتخب هفته هفتم لیگ برتر

تراکتورسازی با نمایشی هجومی و زدن دو گل در یک بازی خارج از خانه مقابل هواداران به پیروزی ارزشمندی مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی و سپاهان دست یافت که آنها را از بحران خارج کرد، آنها دو بازیکن در تیم منتخب هفته مجله اخبار فوتبال دارند. و چهار تیم دیگر از تیم های استقلال، آلومینیوم اراک، ذوب آهن و مس کرمان انتخاب شده اند که در ادامه می توانید اسامی آنها را به همراه شرح عملکرد بخوانید:

علی شجاعی (نساجی)
شجاعی مقابل نفت عملکرد فوق العاده ای از خود به نمایش گذاشت. شجاعی در این بازی نقش ویژه ای در تهاجمی و دفاعی داشت و پاس های او اغلب خط دفاعی نفت را مختل می کرد. گل اول بازی روی پاس دقیق شجاعی به ثمر رسید که در همان دقیقه اول پشت ضربه کرنر قرار گرفت و ارسال او از طریق یک پاسبان وارد دروازه نفت شد. البته پاس دیگری از شجاعی در منطقه نفت منجر به گل شد اما کمک داور قبل از آن پرچم خود را برای آفساید بالا برد و آن گل مردود اعلام شد. شجاعی علاوه بر فاز تهاجمی، با نمایشی خوب اجازه بازی در فاز دفاعی را به وینگرهای حریف نداد و با کمک خط دفاعی توانست یک کلین شیت دیگر برای نساجی ثبت کند و در ترکیب تیم قرار بگیرد. هفته.


سرویس خبر شماره: 1846239
10 اکتبر 1401 ساعت 11:00 ب.ظ
54.6 هزار |

15نقطه نظر

11 ستاره بازی های کامل و جذاب;

*دروازه بان
محمدرضا اخباری (تراکتورسازی)
برای کسب عنوان بهترین دروازه بان هفته هفتم مهار حساس ترین پنالتی هفته کافی بود. محمدرضا اخباری شب آرامی را مقابل پرسپولیس سپری می کرد که در دقایق پایانی نزدیک بود دروازه او با یک پنالتی جنجالی باز شود. او که از تصمیم داور ناراحت و عصبانی شده بود توانست با تمرکزی مثال زدنی ضربه بازیکن پرسپولیس را مهار کند و مانع از تساوی شود. این توپ گیری کمتر از تنها گل سه امتیازی عباس زاده نبود و به نوعی او را تثبیت کرد تا او در صدر و انتهای هفته تراکتورسازی قرار بگیرد.

بهترین های این هفته لیگ برتر در حالی انتخاب شدند که هفت تیم در این گروه بازیکن دارند.

تیم منتخب هفته هفتم لیگ برتر


مهاجمان
محمد محبی (استقلال)
وینگر بوشهری برای دومین بازی متوالی گلزنی کرد. او مدام از مدافعان فرار می کند و از نقطه کور به سمت دروازه حریف شوت می کند. همان بازیکن استقلال نیاز داشت تا قدرت هجومی خود را افزایش دهد. محبی از کوچکترین فضاها استفاده می کند و یک ضربه ایستگاهی روی حریف می گذارد. او در سیرجان توانست با فرار از دست مدافعان حریف گل اول را به ثمر برساند و حتی به هم تیمی هایش پاس گل داد. به نظر می رسد او کم کم با تیم به هماهنگی رسیده و می تواند به همان بازیکنی تبدیل شود که در سپاهان درخشید.

سجاد عاشوری (ریخته گری آهن)
مهاجم کوچک ذوب آهن مقابل پیکان نمایش درخشانی از خود به نمایش گذاشت و توانست با گل خود سه امتیاز را برای تیمش به ارمغان بیاورد. او در محوطه دروازه حریف یک توپ ربایی فوق العاده انجام داد و تعادل خود را حفظ کرد و با حوصله به توپ ضربه زد و پس از دریبل زدن تیر توسط بازیکن توپ را به طاق دروازه حریف زد تا تیمش را به گل برساند.اولین برد فصل. او در دقایق دیگر بازی در شکل گیری حملات ذوب آهن نقش اول را داشت و اگر اسلامی در صحنه ای سریعتر پاس می داد می توانست گل دوم را به ثمر برساند اما بهترین بازیکن تیمش بود.

هافبک ها
مهرداد عبدی (نساجی)
مهرداد عبدی از آن دسته هافبک هایی است که هم فیزیک خوبی دارد و هم تکنیک خوبی دارد. هافبک نساجی در بازی با نفت مسجد سلیمان دو کارکرد اصلی داشت. یکی جلوگیری از بازی و انتقال سریع توپ به فاز حمله در تیم نفت و دیگری انتقال توپ به خط حمله خودشان برای ضدحملات سریع. مهرداد عبدی هر دو وظیفه را به خوبی انجام داد و علاوه بر آن با بالا نگه داشتن توپ و پیروزی در دوئل های هوایی، در برد 4 بر صفر نساجی مقابل نفت نقش آفرینی کرد. این تیم در سه بازی اخیر و با حضور ثابت عبدی در لیست اصلی نساجی دو برد کسب کرده است.

سخت ترین بازیکنی که قرار بود در این فصل در بین خریدهای تبلیغاتی سپاهان جایی پیدا کند، بازی به بازی عملکردی را ارائه کرد که بیشتر مورد توجه خوزه مورایس قرار گرفت و همچنان حضور دارد. در روزی که سپاهان بعد از 4 تساوی متوالی نیاز به پیروزی داشت، محمد علینژاد اولین ستاره طلایی پوشان بود که در پست های چپ و راست دوندگی زیادی داشت، بنابراین حریفش نمی توانست خیلی جلو بیفتد. محمد علینژاد که در چند نوبت از سرعت و تکنیک خود برای آزار مدافعان هوادار استفاده کرده بود، یک پنالتی را برای رامین رضاییان گرفت تا سه امتیاز تیمش را کسب کند و با سه امتیاز به اصفهان برگردد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هفته هفتم لیگ برتر پس از 20 روز وقفه به پایان رسید. نساجی مازندران در اولین بازی نمایش فوق العاده ای از خود به نمایش گذاشت و موفق شد با 4 گل از سد نفت مسجد سلیمان عبور کند. و سه بازیکن بیشترین سهم را در تاپ هفته خواهند داشت.

حسن مرادی (کرمان من)
در حالی که مسی روزهای خوبی را در خط دفاعی اهواز پشت سر گذاشت، مرادی یکی از بازیکنانی بود که در خط دفاعی خوش درخشید. مس در این بازی به فولاد اجازه ایجاد موقعیت از انتهای خط دفاعی را نداد. همچنین با استفاده از بازیکنان بلند قامتی چون علی قربانی، مجید علیاری و موسی کولیبالی، این تیم بدون گل خورده و با درخشش بازیکنی مثل مرادی پاس شد تا یک امتیاز مهم از اهواز در کرمان بگیرد. با این حال در کنار مرادی باید به عملکرد خوب میلاد خودی اصل در مس کرمان نیز اشاره کرد.

وینگرها
حردانی صابر (نساجی)
وینگر سریع با تکنیک نساجی اکنون به طور کامل در سیستم بازی مطهری ادغام شده است. حردانی یکی از بازیکنانی است که در تمام بازی های این فصل در ترکیب اصلی نساجی حضور داشته و آرام آرام جایگاه و سبک بازی خود را در این تیم پیدا کرده است. صابر در دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان بارها با تکنیک بالای خود خط دفاعی نفت را مورد آزار و اذیت قرار داد. توانایی حفظ توپ و سرعت بالا از ویژگی های اصلی حردانی است. به این عملکرد عالی اضافه کرد، در بازی تک به تک توانست با یک ضربه دقیق دروازه نفت را باز کند اما داور بعد از گل با اعلام آفساید شادی شادی را قطع کرد. البته این امر عملکرد حردانی را تحت الشعاع قرار نداد و تیم منتخب هفته را از دست داد.

* مدافعان
رامین رضاییان (سپاهان)
مدافع ملی پوش سپاهان که در آستانه تعطیلات با لباس طلایی پوشان عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت، در دیدار مقابل هواداران انگیزه زیادی داشت. رضاییان که با فاصله زیاد بهترین بازیکن لیگ ایران از نظر پاس و پاس دادن است، چاره ای جز گلزنی از هم تیمی خود نداشت تا با ارسال توپ با زاویه مناسب به گل اول تیمش کمک کند. روی یک ضربه ایستگاهی مثل بازی با گل گهر برای ثبت نام به نام خودش در راه برگشت به دویدن. بعداً پشت پنالتی محمد علینژاد به ثمر رسید و با اعتماد به نفسی که همیشه از او می شناسیم ضربه را با قدرت وارد دروازه کرد. رامین که در یک صحنه شانس فرار از کارت قرمز داور را داشت، در فاز دفاعی به درخواست مورایس پاسخ داد تا در پست دفاع راست تیم منتخب قرار بگیرد.

محمود قائد رحمتی (آلومینیوم)
بدون شک او ستاره تیمش بود تا اولین پیروزی خانگی فصل را به دست آورد. هافبک بلند قامت اراکی برای ثبت یک عملکرد درخشان آلومینیومی دیگر به سختی دوید و عملکرد خستگی ناپذیری از خود به نمایش گذاشت. وی همچنین در نبردهای هوایی و زمینی نیز به برتری رسید تا شاگردان مازیار زارع نتوانند به آرزوی خود برای ایجاد موقعیت عمل کنند. محمود قائد رحمتی جدا از دستور دادن به هافبک تیمش، با سرعت و تکنیک بالای خود سه بار قلب دفاع ملوان را لمس کرد و شرایطی را ایجاد کرد که یکی از حرکات سریع او منجر به اعلام پنالتی و سه امتیاز برای او شد. تیم

محمد علی نژاد (سپاهان)

محمد عباس زاده (تراکتور)
در شبی که کاوه رضایی در کنارش نبود خط حمله تیمش را به خوبی ترسیم کرد. محمد عباس زاده اولین امید تیمش برای گلزنی در خانه حریف بود که تراکتورسازی را فراموش کرد و برای رسیدن به این هدف تلاش زیادی کرد. قیچی به تیرک تا فرار و ریباند یکی یکی تنها گل پیروزی شاگردان بردیف شد و طلسم سنگین عدم برد مقابل پرسپولیس را شکست. در مرحله به ثمر رساندن آن گل، ابتدا مهاجم باتجربه تراکتورسازی توسط بیرانوند مغلوب شد، اما با خونسردی توپ را وارد دروازه کرد تا بار دیگر مهارت های گلزنی خود را به رخ بکشد.



مجله اخبار فوتبال داخلی