جیدون سانچو ممکن است مانع از صعود منچستریونایتد به لیگ قهرمانان شود – اخبار نقل و انتقالات و اخبار منچستریونایتد

جیدون سانچو، بازیکن قرضی بوروسیا دورتموند ممکن است مانع از راهیابی باشگاه مادرش منچستریونایتد به لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده شود.

سانچو پس از امضای قرارداد با منچستریونایتد در سال 2021 از دورتموند، برای تطبیق با زندگی در اولدترافورد تلاش کرد و نتوانست با حضور اریک تن هاگ در 11 تیم اصلی قرار بگیرد.

این بازیکن زندگی خود را در یونایتد سخت‌تر کرد وقتی که پس از یک پست تحریک‌آمیز در رسانه‌های اجتماعی مبنی بر اینکه درباره رفتار او در تمرینات دروغ گفته شده بود، با تن هاگ اختلاف پیدا کرد.

سانچو پس از ناکامی در جبران خسارت با تن هاگ در موارد متعدد، از تیم اصلی تبعید شد و در نهایت در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به باشگاه سابق خود بازگشت قرضی کرد.

از زمان بازگشت به بوندسلیگا، به نظر می رسد که این بازیکن 23 ساله فرم خود را دوباره کشف کرده است، به طور منظم در ترکیب اصلی دورتموند ظاهر می شود و در 17 بازی در تمامی رقابت ها دو گل و دو پاس گل داده است.

در حالی که محصول نهایی او ممکن است تا حدودی کم باشد، سانچو ثابت کرده است که برای دورتموند در چندین بازی مهم حیاتی است، از جمله برد حیاتی 2-0 مقابل رقیب سرسخت بایرن مونیخ در بوندسلیگا.

همین دیشب، وینگر انگلیسی دورتموند را به یک برد قاطع دیگر برد، این بار با پیروزی 4-2 مقابل اتلتیکو مادرید و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا. حتی جالب‌تر اینکه باشگاه بوندسلیگا برای صعود 2-1 نتیجه را جبران کرد.

اگرچه بسیاری از باشگاه‌ها از زمانی که بازیکنان قرضی‌شان برتری می‌کنند خوشحال می‌شوند و در نتیجه پتانسیل خود را ثابت می‌کنند، اما کمک سانچو به موفقیت دورتموند ممکن است بیشتر از آن که به یونایتد آسیب برساند، ضرر داشته باشد.

با توجه به شانس یونایتد برای قرار گرفتن در بین چهار تیم برتر لیگ برتر، به نظر می رسد شانس این باشگاه برای راهیابی به لیگ قهرمانان فصل آینده تقریباً از بین رفته است. با این حال، یک راه وجود دارد که آنها همچنان می توانند از طریق درب پشتی واجد شرایط شوند.

اگر انگلیس به صدر جدول ضریب یوفا صعود کند، لیگ برتر یک امتیاز اضافی برای صعود به لیگ قهرمانان اروپا کسب خواهد کرد، به این معنی که یونایتد همچنان می‌تواند با کسب رتبه پنجم جواز کسب کند.

متأسفانه، همانطور که The Mirror توضیح داد، سانچو ممکن است به تازگی از به وجود آمدن این نتیجه جلوگیری کرده باشد.

صعود دورتموند به نیمه نهایی به این معنی است که در حالی که ایتالیا با ضریب 18.428 در رده بندی یوفا در صدر قرار دارد، آلمان در رتبه 17.214 قرار دارد، به این معنی که در صورت عدم تغییر رده بندی، هر دو کشور یک امتیاز اضافی در لیگ قهرمانان کسب خواهند کرد.

اگرچه سانچو ممکن است در این احتمال نقش داشته باشد، اما عاقلانه نیست که او را به طور کامل به خاطر ناکامی یونایتد در راهیابی مقصر بدانیم.

در نهایت، تیم اریک تن هاگ در این فصل به شدت کاهش یافته است. یونایتد با کسب رتبه سوم در لیگ برتر در دوره قبلی خود، حتی برای حفظ جایگاه خود در لیگ اروپا به سختی تلاش کرده است و پس از تساوی ناامیدکننده مقابل بورنموث به رده هفتم لیگ برتر سقوط کرد.

اکنون، باشگاه امیدوار است که در جام حذفی به عنوان آخرین راه برای حفظ چهره پس از فصلی که بسیاری از هواداران یونایتد ترجیح می دهند به زودی فراموش کنند، پیشرفت کند.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/04/17/jadon-sancho-may-prevent-manchester-united-from-qualifying-for-the-champions-league-279010/ منبع: