عثمر با جوانانش گرم شد


سرویس خبر شماره: 2015260
30 آوریل 1403 در 12:55 ق.ظ.
3.2 هزار |

2نقطه نظر

با وجود اینکه عثمار فرصت زیادی به بازیکنان جوان خود نداده است، اما رابطه بسیار خوبی با آنها دارد.

عثمر با جوانانش گرم شد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شاید رد روزهای اول سرمربیگری اسمار لوس ویرا این بود که او مربی خشک و منظمی بود که ارتباط با او سخت است، اما او به سرعت مشخص شد که او فردی منعطف است که با وجود جدیت در کار و تمرکز کاملش روی فوتبال و جزئیات تمرینات و مسابقات، از نظر اخلاقی مربی خوب و خونگرمی است.
اسمار لوس ویرا پس از شکست تکان دهنده در اراک تا به امروز نتایج خوبی با پرسپولیس کسب کرده است و جدا از تساوی در دربی که شرایط سختی داشت، از بقیه مسابقات با افتخار به میدان آمد که «جایگزینی شایسته برای او باشد». یحیی گل محمدی و باشگاه را برای تمدید قرارداد هدایت کرد.
عثمر در دیدارهای اخیر پرسپولیس سعی کرد سیستم و مدل بازی مورد نظر را در تیم پرسپولیس پیاده کند و به نوعی ردپای حضور و تغییرات او از همان بازی اول در تیمش مشهود است.

2012140

عثمر از همان روزهای ابتدایی که بازیکنان جوان پرسپولیس را در اردوی دبی به همراه تیمش داشت تا امروز سعی کرده نگاه ویژه ای به آنها داشته باشد اما با توجه به حساسیت مسابقات و حضور پرسپولیس در کورس قهرمانی او شجاعت این را داشت که مانند یحیی از آن استفاده کند.
با این حال رابطه عثمر با بازیکنان جوانش بسیار خوب است و به نظر می رسد با وجود اینکه بزرگترها او را پذیرفتند و به این مربی نزدیک شدند، بازیکنان جوان به او نزدیک شدند و حتی با او شوخی کردند.
در تمرین روز چهارشنبه، جوانانی مانند میلاد سرخی و علیرضا بابایی که شاید حتی در لیست 20 نفره این تیم برای بازی در آبادان هم حضور نداشته باشند، در کنار اسمار خندان دیده می شوند و این می تواند برای سرخ پوشان یک نکته مثبت باشد. شرایط و جو تمرین

مجله اخبار فوتبال داخلی