جیمی وبستر در مورد “فرصت شگفت انگیز” برای بازی در آنفیلد صحبت می کند

بیشتر بخوانید: فیرمینو با نزدیک شدن به خروج از آنفیلد “پیشنهاد بزرگ” برای خدمات خود دریافت می کند – گزارش

همانطور که در گزارش شده است سایت باشگاه لیورپول: جیمی وبستر خواننده و ترانه سرای لیورپول در مسابقه خیریه رسمی LFC Foundation در آنفیلد در تاریخ 25 مارس به صورت زنده اجرا خواهد کرد..

این رویای اکثر هواداران دوران کودکی لیورپول است که بتوانند در آنفیلد جلوی یک خانه کامل در زمین چمن قدم بگذارند و اگر چه اینطور نخواهد بود (فرض می کنیم!) در حالی که با لباس کامل آراسته و نماینده تیم اصلی ما است. جیمی وبستر قرار است در یک فانتزی دوران کودکی زندگی کند.

قسمت 73 #پادکست امپراتوری کاپ: گفتگوی نویسنده با کریس رابرتز در مورد فوتبال، سلامت روان… و موارد دیگر!

شروع صعود شهاب‌آمیز خود به شهرت موسیقی با اجراهایش در رویدادهای طرفداران برای شب های رئیس، این را به لحظه کامل کامل تبدیل می کند و نشان می دهد که او در چند سال گذشته چقدر پیشرفت کرده است.

هنرمند پشت آلبوم ما می گذریم و لحظات، طرفداران زیادی در سراسر شهر و مناطق دورتر دارد و بسیاری از حامیان حاضر از این فرصت که بتوانند اجرای زنده او را نیز ببینند خوشحال خواهند شد.

اینکه بتوانید کاری به این بزرگی انجام دهید و به رویاها برسید، در حالی که به جمع آوری پول و آگاهی از بنیاد LFC در طول روزی که قرار است یک روز برجسته باشد، کمک می کند، این امر را برای هیچ کس برای گفتن آری غیرممکن می کند.

این جوان 29 ساله همچنین گفت: “آنفیلد مکانی است که من از زمانی که پسر کوچک بودم، یعنی 25 سال، بازدید کرده ام. من قبلاً هرگز در استادیوم اجرا نکرده‌ام، این یک فرصت شگفت‌انگیز برای من است که قبل از بازی مقابل آنفیلد شلوغ بازی کنم..



https://www.empireofthekop.com/2023/03/13/jamie-webster-to-play-at-anfield/ منبع:

همه شرکت کنندگان در جمع آوری کمک های مالی برای امور خیریه کمک خواهند کرد و این دلیل اصلی بازی با اسطوره های سلتیک است، اما تعداد کمی از افراد از جمله نوازنده محلی وجود خواهند داشت که از آن روز به همان اندازه شادی شخصی دریافت خواهند کرد. سودی که برای یک هدف درخشان ارائه می شود.