خرید جدید استقلال روی آنتن است!



پس از مشخص شدن اولین مذاکرات با رافائل سیلوا، مدافع برزیلی فصل گذشته استقلال، این امید در میان هواداران به وجود آمد که استقلال اولین بازیکن خود را در فصل نقل و انتقالات جذب کرده است.

پس از انتشار خبر بسته شدن پنجره نقل و انتقالات استقلال، مدیر حقوقی باشگاه استقلال گفت: با سیلوا… توافق شده بود و هرگز اعلام نکرد که آیا قرارداد این بازیکن ثبت می شود یا خیر.

با توجه به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات استقلال، این باشگاه قادر به عقد قرارداد رسمی با بازیکن یا سرمربی و دریافت ITC یا ثبت نام این بازیکن در لیست بازیکنان جدید خود نیست. بنابراین تا زمانی که بدهی استقلال به شاکیان پرونده بسته شدن پنجره نقل و انتقالات پرداخت نشود، این بازیکن برزیلی نمی تواند برای استقلالی ها قرارداد ببندد و کارت بازی دریافت کند.

با توجه به شروع مسابقات فوتبال و شروع رقابت های حذفی جام حذفی از 30 بهمن، اگر استقلالی ها بخواهند از بازیکنان جدید خود استفاده کنند، باید تا 25 روز آینده مشکل بسته شدن پنجره نقل و انتقالات خود را برطرف کنند و در غیر این صورت تا آن زمان دیگر حضور نداشته باشند. می تواند از بازیکنان جدید خود استفاده کند.

باید ذکر شود؛ دور برگشت لیگ بلافاصله پس از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در هفته آخر بهمن ماه آغاز می شود.



سرویس داخلی اخبار فوتبال