داور جلوی ما را نگرفت، ما هنوز قهرمان نشده ایم

این دیدار با صحنه های جنجالی داوری همراه بود. قبل از گل اول سویا، رئال مادرید به پنالتی دیگو کارلوس اعتقاد داشت. کمی بعد سویا با دریافت کارت زرد دوم به اخراج کاماویگا اعتراض کرد. گل دقیقه 73 وینیسیوس توسط داور به دلیل خطای هند مردود اعلام شد و توپ به کتف او برخورد کرد. چند ثانیه قبل از گل تساوی رئال مادرید، به نظر می رسید دنی کارواخال روی بازیکن سویا اشتباه کرده است. در هر صورت رئال این دیدار سخت را با پیروزی به پایان رساند.


سرویس خبر شماره: 1820197 |
29 تیر 1401 ساعت 01:57 |
6,863 امتیاز خبر|

0نظرات

بوتراگ:

مدیر ارتباطات واقعی، امیلیو بوتراگوئنو، در پایان بازی گفتبازی فوق العاده ای بود و ما یک بار دیگر به این تیم و بازیکنان افتخار کردیم. امشب همه هواداران احساس غرور می کنند زیرا با وجود تمام حاشیه های داوری در نیمه اول دو صحنه بازی را 2-0 بردیم. VER باید وارد می شد و عجیب است که این اتفاق نیفتاد. در نیمه دوم گل وینیسیوس سالم بود اما مردود اعلام شد. داور صحنه را دید اما همچنان معتقد بود که “او با دست توپ را در اثر برخورد توپ کنترل کرد. توپ با کارلوس در نیمه اول واضح بود. ما هنوز لالیگا را نبرده ایم و شش بازی باقی مانده است. “ما هرگز نباید تمرکز خود را از دست بدهیم.



مجله اخبار فوتبال خارجی

سرمربی رئال مادرید قضاوت بازی امشب مقابل سویا را زیر سوال برد و گفت با وجود تمام موانع در نهایت آنها پیروز شدند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید امشب در یک بازی به یاد ماندنی 2-3 سویا را در سانچز پیزخوان شکست داد و گامی دیگر به سوی لیگ برداشت.