درس بزرگ از Southgate. تحلیل حضوری بهتر است


سرویس خبر شماره: 1845516
6 اردیبهشت 1401 ساعت 10:34 ق.ظ |
3.1 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، این حضور طبیعی بود زیرا ایران اولین حریف انگلیس در مرحله گروهی جام جهانی است اما از زاویه ای دیگر می تواند درس خوبی برای فوتبال ما باشد. تحلیل حضوری نکته مهمی در فوتبال حرفه ای است.

در فوتبال ایران کمتر تیمی وجود دارد که حریف را به صورت حضوری آنالیز می کند و بیشتر آنالیزها از ویدیو حاصل می شود، بنابراین می توان گفت که در کادر فنی تیم ها بیشتر شاهد ویدیو آنالیزها هستیم. در حالی که در فوتبال حرفه ای، تیم ها از مربی آنالیزور نیز بهره می برند. وظیفه مربی آنالیزور این است که بازی حریف را از نزدیک زیر نظر داشته باشد و علاوه بر آنالیز تیم مقابل، راه حل هایی برای رسیدن به موفقیت بدهد.

سرمربی انگلیس شب گذشته در اتریش بازی تیم ملی مقابل سنگال را از نزدیک دنبال کرد.

درس بزرگ از Southgate.  تحلیل حضوری بهتر است

اهمیت تحلیل چهره به چهره توسط مربی آنالیزور در این است که مربی می تواند تمام جنبه های زمین را در زمان واقعی مشاهده کند و حتی بازی بازیکنان خارج از توپ را یادداشت کند. در حالی که دوربین فقط ناحیه ای را که توپ در حین بازی حرکت می کند نشان می دهد و در برخی صحنه ها روی بازیکنی که توپ را در اختیار دارد زوم می کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

این موضوع آنقدر مهم است که ساوت گیت شخصا تصمیم گرفت برای تماشای بازی تیم ملی فوتبال ایران به اتریش سفر کند و بازی ایران مقابل سنگال را از نزدیک دنبال کند.