دزد خانه جک گریلیش هنوز پیدا نشده است/ پلیس به افراد مطلع از خانه مظنون است!

پلیس گمان می‌کند سرقت از عمارت 1 میلیون پوندی جک گریلیش ممکن است کار یکی از آشنایان بوده باشد، زیرا ده‌ها کارگر اخیراً برای کار بازسازی از این ملک بازدید کرده‌اند. جک گریلیش و ساشا اتوود پنج روز قبل از کریسمس به خانه نقل مکان کرده بودند که سارقان به خانه آنها نفوذ کردند و با ساعت و جواهرات یک میلیون پوندی از خانه خارج شدند. پلیس معتقد است سارقان خانه را می‌شناختند و به همین دلیل مستقیماً از تراس طبقه بالا به جعبه جواهرات رفتند.

یک منبع گفت: «دزدان مستقیماً به سمت گاوصندوق ها و جعبه های جواهرات رفتند. وقتی نامزد و خانواده جک صداهای مشکوکی را از طبقه پایین شنیدند و زنگ خطر را به صدا درآوردند، سارقان قبلاً آنجا را ترک کرده بودند. “آنها ممکن است جزئیات دارایی های گریلیش را از کسانی که قبلاً در خانه بودند شنیده باشند.”

نظریه دیگر این است که سارقان از طریق انتشار آنلاین برنامه من سیتی برای طراحی داخلی خانه از طراحی این خانه مطلع شدند. میک نویل، رئیس سابق کارآگاه پلیس متروپولیتن گفت که پلیس در تلاش است تا مشخص کند چه کسی در ماه‌های اخیر به این ملک دسترسی داشته است. او از باشگاه ها خواست تا به ستاره ها کمک کنند تا امنیت خانه خود را بهبود بخشند. پپ گواردیولا، سرمربی سیتی نیز از ستاره‌هایش خواسته است که ثروت خود را به صورت آنلاین به رخ نکشند، عکس‌هایی که جک در هفته‌های اخیر نشان می‌دهد که او ساعت‌های مختلفی به ارزش ۵۰۰ هزار پوند دارد.

بیشتر بدانید:

سرویس اخبار فوتبال خارجی