رابطه عجیب تایسون با حیوانات خانگی اش; سه ببر

تایسون در مورد آن گفت: “در آن زمان من بسیار احمق بودم. رام کردن ببرها امکان پذیر نبود. به هیچ وجه. کشتن شما برای آنها بسیار آسان بود. نه اینکه آنها می خواستند، کاملا تصادفی.”

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مایک تایسون در روزهای اوج رفتارهایی داشت که او را به یکی از ثروتمندترین ورزشکاران جهان تبدیل کرد. آیرون مایک مبالغ هنگفتی را خرج کرد تا هر چه بیشتر دیده شود، اما یکی از عجیب ترین کارهای او خرید سه بچه ببر بنگال بود تا با او در عمارت وسیعش در لاس وگاس زندگی کند.

رابطه عجیب مایک تایسون با ببرها یکی از ویژگی های قابل توجه زندگی این اسطوره بوکس است.

خطر مرگ
با وجود تمام اقدامات احتیاطی، تایسون اعتراف می کند که تنها بودن با آنها می تواند زندگی یک فرد را به خطر بیندازد. مایک آهنین در این باره گفت: یک بار که خواستم یکی از آنها را واکسینه کنم گاز گرفتم، خیلی ترسیده بودم، شش یا هفت نقطه بخیه زدم و بس، حتی سگم یک بار مرا گاز گرفت.

اما اطرافیان مایک تایسون از خطر ببرهای بنگالی او در امان نبودند. شلی فینکل، مدیر برنامه سابق تایسون، می گوید که مجبور شد یکی از ببرها را رها کند، زیرا ببر مورد نظر سعی کرد سگ خانگی همسایه را بخورد!



مجله اخبار فوتبال خارجی

اما بوکسور بحث‌برانگیز به جای ترک ببرها در باغ‌وحش، به سمت گربه‌سانان دیگر می‌رود و گربه‌ها و شیرها را به عمارت خود می‌برد. او درباره رژیم غذایی این گربه‌های بزرگ گفت: ما به آنها گوشت مرغ و اسب دادیم، آنها خیلی آهسته غذا می‌خورند و اصلاً پرخور نیستند و وزن خود را به بهترین شکل ممکن حفظ می‌کنند.

سه ببر بنگال به نام های کنیا، استورم و بوریس. مایک تایسون زمانی که در زندان بود تصمیم گرفت این سه بچه ببر را بخرد. بوکسور افسانه ای به جرم تجاوز به یک دختر 18 ساله به زندان محکوم شد. تایسون در این باره گفت: زمانی که در زندان بودم، یک روز داشتم با یکی از دوستانم صحبت می کردم که از او ماشین های شیک می خریدم و او به من گفت که یکی از دوستانش به او بدهکار است و می خواهد حیوانی بیاورد. از او به جای قرض پرسیدم چه حیوانی؟ گفت مایک، یک طرف ببر و یک طرف شیر! گفتم این هم عالی بود

آیرون مایک سال ها بعد متوجه شد که زندگی با حیوانات وحشی و درنده یکی از بزرگترین اشتباهات زندگی او بوده و حتی چندین بار جان خود را به خطر انداخت. تایسون توصیف عجیبی از زندگی خود با ببرهای بنگال ارائه می دهد و می گوید که حتی برای مدتی با آنها در یک تخت خوابیده است.


سرویس خبر شماره: 1837462
آگوست 18, 1401 @ 9:29 ب.ظ
29 هزار امتیاز خبر|

5نقطه نظر

آیرون مایک با گربه های بزرگ زندگی می کرد