رویکردی متفاوت به عملکرد ضعیف قرمزها/ خبری از تنبیه سهواری نداریم!

برخلاف “تنبیه سشوار” سر الکس فرگوسن، تنهاچ تصمیم گرفت رویکرد ملایم تری داشته باشد. فرگوسن با صدای بسیار بلندی که به تنبیه سهواری معروف است بر سر بازیکنان فریاد زد.

یونایتد در یک سری بازی های خانگی ترسناک مقابل لیورپول، آرسنال و منچسترسیتی قرار دارد.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

او به تیم یونایتد خود که در نیمه دوم با نتیجه 2-0 عقب بود، گفت که به خود و هم تیمی های خود ایمان داشته باشد. رختکن ساکت بود و بازیکنان که از واکنش سرمربی در نیمه دوم هراس داشتند با خونسردی دستورات لازم برای نیمه دوم را دریافت کردند. تنهاچ همچنین به آنها گفت که اشتباهات خود را فراموش کنند و شجاعت بیشتری در حمله نشان دهند.

سرمربی شیاطین سرخ در حال حاضر با این تیم تمرین می کند زیرا آنها سفری سخت و یک بازی مهم خارج از خانه مقابل برنتفورد را پیش رو دارند. تنهاچ به دلیل نگرش خاص خود و امتناع از مراقبت از بازیکنانش در تیم بسیار محبوب شد.

اریک تنهاک، سرمربی هلندی منچستریونایتد با شکست 2-1 خانگی مقابل برایتون، شروعی فاجعه بار در لیگ برتر داشت. اما این بازیکن 52 ساله خونسردی خود را در رختکن حفظ کرد و به بازیکنانش حمله نکرد.

او از ذکر نام بازیکن خاصی خودداری کرد و کل تیم را خطاب قرار داد. گفته می شود سرمربی هلندی پس از اینکه بازیکنانش در نیمه دوم نتوانستند به بازی برگردند، احساس ناامیدی کرده است.