رادوشویچ به پرسپولیسی ها پیام داد؛ عیبی ندارم، من دروغگو هستم، اما به دروغ توجه نکن!


یکی از پرونده های مالی باشگاه پرسپولیس، پرونده بوژیدار رادوشویچ، دروازه بان سابق قرمزها است که در زمان محمدحسن انصاری فرد، مدیرعامل این باشگاه و پس از چندی قراردادی عجیب با این دروازه بان کروات امضا کرد. سال ها باشگاه پرسپولیس گرفتار پرداخت مطالبات رادوشویچ شد.

باشگاه پرسپولیس ماه ها قبل به هر نحوی مطالبات رادو را پرداخت کرد و به گفته رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس نزدیک به 70 میلیارد تومان به این بازیکن پرداخت شد اما مشکل دیگر قرمزها پرداخت مالیات دروازه بان کروات بود که باعث شد بسته. از پنجره نقل و انتقالات نقل و انتقالات به پرسپولیس تکمیل شد.

از گوشه و کنار باشگاه پرسپولیس شنیده می شود که مالیات این بازیکن پرداخت شده است اما رادوشویچ اکنون در پیامی پرداخت مالیات خود را تکذیب کرده است.

رادوشویچ با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام در خصوص فیش مالیاتی خود از باشگاه پرسپولیس نوشت: مشکل من و پرسپولیس در خصوص مالیات مربوط به یکی دو روز اخیر نیست و من به دنبال راه حلی برای مشکلم هستم. . مشکل مالیات سه چهار ماهه به دروغ های مدیران توجه نکنید، آنها همیشه می خواهند پشت حقیقت پنهان شوند و من را در مقابل مردم قرار دهند… مهم نیست، من دروغگو و هدیه هستم. اگر مالیات می پردازید چرا نمی دهید؟ آیا فیفا رسیدهای شما را قبول نمی کند؟

بیشتر بخوانید: خبر خوش برای سرمربی پرسپولیس

رادوشویچ به پرسپولیسی ها پیام داد؛  عیبی ندارم، من دروغگو هستم، اما به دروغ توجه نکن!



سرویس داخلی اخبار فوتبال