پل جویس در آستانه فینال کارابائو به‌روزرسانی نگران‌کننده مصدومیت آلیسون را ارائه می‌کند

آلیسون بکر یکی از بسیاری از بازیکنان لیورپول است که در حال حاضر روی میز درمان قرار دارد و پل جویس به روز رسانی نگران کننده ای در مورد دروازه بان ما ارائه کرده است.

خبرنگار فوتبال شمال در نوشتن برای تایمز گزارش داد: آلیسون، دروازه بان اول، نمی توانست در حالی که کائویمهین کلهر در مسابقات جام اتحادیه بازی می کند شروع کند، اما شماره 1 برزیل نیز با طلسمی در کناره های زمین مواجه است.

آلیسون در تمرینات در آستانه بازی برنتفورد از ناحیه همسترینگ آسیب دید و باید دید که آیا او قبل از تعطیلات ملی بازخواهد گشت یا خیر.

بیشتر بخوانید: به روز رسانی مصدومیت مو صلاح در حالی ارائه شد که لیورپول همچنان به تناسب اندام تیم ادامه می دهد – گزارش

از دست دادن فینال جام کارابائو به اندازه کافی بد خواهد بود، حتی اگر یک برزیلی کاملاً آماده برای کائویمهین کلهر به میدان می رفت و این “رقابت او” بود.

شنیدن اینکه بازگشت قبل از تعطیلات بین‌المللی بعدی نیز جای نگرانی دارد، زیرا درگیری ما با منچسترسیتی یک هفته قبل از این توقف در فوتبال داخلی سقوط کرده است.

اگر بخواهیم از دروازه بان ایرلندی خود استفاده کنیم، این می تواند فرصتی عالی برای او باشد تا به همه نشان دهد که یک موقعیت شروع همان چیزی است که شماره 62 ما در آنفیلد یا جاهای دیگر شایسته آن است، اما نمی توان اعتبار رقابت او را زیر سوال برد.

بیشتر بخوانید: “آسیب صلیبی”: به‌روزرسانی‌های بیشتر تناسب اندام Jota ارائه شده است زیرا از آسیب‌دیدگی پایان فصل جلوگیری می‌شود – گزارش

شماره 1 ما مسلماً در موقعیت خود بهترین در جهان است و از دست دادن او برای هر بازی بیش از یک مسابقه به اندازه کافی بد است، اضافه کردن برخی از بزرگترین درگیری ها در یک فصل تعقیب چهارگانه یک نگرانی بزرگ است.

به روز رسانی مصدومیت یورگن کلوپ قبل از بازی لوتون می تواند طولانی تر از هر کنفرانس مطبوعاتی معمولی برای سایر مدیران باشد، اما همه مشتاقانه منتظر چیزی هستند که او می تواند برای هواداران ارائه دهد.

در مورد مرد سابق رم خبرهای خوبی می شنویم.

🕯️ EOTK Insider: ادای احترام به الکس ساوت؛ مردی قابل توجه با لحظه کوپ ویژه

https://www.empireofthekop.com/2024/02/19/paul-joyce-alisson-update/ منبع: