رد سابق نظر خود را در مورد اشمادکه “توانا” پس از “کار عالی” در آلمان به اشتراک می گذارد

علیرغم این واقعیت که فقط یک قرارداد اولیه سه ماهه بین مرد جدید و باشگاه امضا شد، همه ما امیدواریم که این منجر به تابستانی مثبت از فعالیت های نقل و انتقالات هیجان انگیز شود.

یورگ اشمادکه به تازگی به عنوان مدیر ورزشی جدید لیورپول منصوب شده است و علیرغم این واقعیت که او در آلمان شهرت زیادی دارد، او در انگلستان نام آشنا نیست و بنابراین خوشحالیم که نظراتی در مورد مرد جدید بشنویم.

او مرد بسیار توانمندی است، اما این یک کار بزرگ است، زیرا در یک بازه زمانی کوتاه باید بازیکنانی را وارد زمین کنید. برای یک بازیکن به پول نیاز دارید، و در حالی که لیورپول هنوز هم جذابیت زیادی دارد، شما در حال رقابت با بازیکنانی مانند منچستر هستید. سیتی، نیوکاسل، رئال مادرید، بارسلونا. جالب خواهد بود اما آسان نخواهد بود.

معرفی کتاب: عبور از پارک با استیو مک ماهون و کوین شیدی 🔴🤝🔵

بیشتر بخوانید: (ویدئو) به روز رسانی Anfield Road End با آماده شدن نیمه دوم سقف برای تخریب

او در هر کجا که بود کار بزرگی انجام داده است. چند سال گذشته او در ولفسبورگ بود و گفت که می‌خواهد آن را جمع کند [and retire]. او گفت همین است، او شخص دیگری را در جای خود داشت، اما خوب گفت شاید تا شش ماه دیگر خانم خانم مرا از خانه بیرون می کند، زیرا من اغلب در خانه هستم، و بعد ممکن است داستان متفاوت باشد.

وقتی کیفیت برخی از چیزهایی را که از هافبک سابق خود شنیده‌ایم در نظر می‌گیریم، یا از این که او برای یک بار هم که شده به کسی تعارف می‌کند تعجب می‌کنیم یا آن را به عنوان مزخرف می‌نویسیم.

اگرچه یورگن کلوپ بیش از هر مدیر دیگری که این مربی 59 ساله در گذشته با آنها کار کرده است، مشارکت خواهد داشت، اما همه ما امیدواریم که این رابطه در ماه های آینده به یک رابطه سالم شکوفا شود.

صحبت کردن با inews.co.ukدیتمار هامان نظرات خود را در مورد مرد سابق وولفسبورگ به اشتراک گذاشت: او را برای سواری نمی برند.

اگر فرصت رفتن به لیورپول را دارید، باید از آن استفاده کنید. او مرد بسیار دوست داشتنی است و چیزهای خود را می داند. اما او اکنون باید باشگاه را بشناسد. منطقه، مردم. او بازیکنان را می شناسد، اما باید این معاملات را به پایان برساند که آسان نخواهد بود زیرا رقابت قوی است.

با تجربه دست اول کارشناس بودن در آلمان، این بازیکن 49 ساله پیشرفت هایی را در ولفسبورگ، کلن و هانوفر دیده است در حالی که دروازه بان سابق در معاملات نقل و انتقالات حرفی برای گفتن داشته است.

https://www.empireofthekop.com/2023/05/30/ex-red-capable-schmadtke/ منبع: