رسانه‌های دانمارکی توانایی راسموس هوجلوند را در مدیریت ناملایمات منفجر کردند – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد

راسموس هویلوند بازیکن منچستریونایتد به دلیل عملکرد اخیرش مقابل سوئیس مورد انتقاد رسانه های دانمارکی قرار گرفته است.

این ستاره شب سختی را در برابر دفاع سوئیس در تساوی 0-0 تجربه کرد.

هجلوند هیچ شوتی به سمت دروازه نداشت و فقط می توانست ده پاس را انجام دهد زیرا اغلب در جلوی زمین منزوی می شد.

این بازیکن جوان باید در اوایل فصل به این احساس عادت می کرد، زیرا هم تیمی هایش در اولدترافورد به شدت برای جذب بازیکن تابستانی در بازی تلاش می کردند.

بنابراین، این یک شب ناامیدکننده دیگر برای این جوان بود، اما رسانه های دانمارکی از نظر آنها کمتر دلسوز بودند و توانایی مرد جوان را برای مقابله با مشکلات زیر سوال بردند.

BT در مورد اجرای هوجلوند نوشت: “او شبیه کسی است که هر بار که همه چیز خراب می شود در شرف جوشیدن است”.

این روزنامه همچنین ادعا کرد که “فریادهای او در تمام طول جعبه مطبوعات شنیده می شد”.

و شما ناراحتی ها را در طول مسابقه درک کردید، زیرا امروز هیچ وقت برای هوجلوند خطرناک نشد، حتی اگر او در چند موقعیت امیدوارکننده بازی کرد.

هواداران یونایتد مطمئناً به دیدن جنبه احساسی مهاجم جوان فوق العاده با استعداد خود عادت کرده اند.

پس از اولین گل خود در لیگ برتر مقابل استون ویلا در باکس دی، مهاجم سابق آتالانتا مصاحبه ای احساسی انجام داد و در آن ادعا کرد که “خوشحال ترین مرد زنده” است.

علاوه بر این، زمانی که او تصمیم گرفت به جای ارسال توپ به سمت مهاجم بدون علامت، به سمت دروازه برود، او در حال تذکر هم تیمی خود، الخاندرو گارناچو، در برابر نیوپورت کانتی بود.

با این حال، برخلاف رسانه های دانمارکی، این جنبه از بازی این بازیکن تا حد زیادی مورد استقبال هواداران یونایتد قرار گرفته است.

شیاطین سرخ متأسفانه به دیدن ستاره های گران قیمت زیادی عادت کرده اند که شانه هایشان را بالا می اندازند و انگیزه و اشتیاق لازم برای رقابت در بالاترین سطح را ندارند.

در حالی که شخصیت‌ها متفاوت هستند و شاید نقد ناعادلانه باشد، بسیاری از هواداران از واکنش کنترل‌شده‌تر مارکوس راشفورد در زمین عصبانی می‌شوند، وقتی اوضاع بر وفق مراد او نیست.

علاوه بر این، حتی اگر اشتباهی در رفتار او در زمین وجود داشته باشد، او ماه گذشته 21 ساله شد، بنابراین هنوز زمان زیادی برای بلوغ و توسعه شخصیت درون زمینی خود دارد.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/03/25/danish-media-blast-rasmus-hojlunds-ability-to-handle-adversity-277977/ منبع: