زنده: من در شروع فصل هشدار دادم

وی درباره وضعیت میزبانی فجرسپاسی در شیراز در دیدارهای آینده گفت: یکی از مشکلاتی که در نیم فصل با آن مواجه بودیم این بود که زمین باکیفیتی نداشتیم اما الان باشگاه، کادرفنی و مدیرعامل. در حال پیگیری این موضوع هستند تا بتوانند زمین را به شرایط ایده آل برسانند.” و می توانیم با حضور هواداران خود مسابقات حساس آینده را در شیراز برگزار کنیم. امیدواریم و انشالله سایر مسئولین نیز در تحقق این امر کمک کنند.


سرویس خبر شماره: 1819780 |
26 فروردين 1401 ساعت 17:27 |
1,247 |

0نظرات

آنها میدان حافظه بازی های ما را درست می کنند

زنده‌روح که در گل گهر بازی می‌کرد، درباره اردوی چهار روزه فجر در سیرجان گفت: خاطرات بسیار خوبی در سیرجان دارم و همیشه با مسئولان باشگاه، کادرفنی و بازیکنان آن‌ها در ارتباط هستم و فکر می‌کنم یک اتفاق بسیار معنوی برای من افتاده است. من.” خوب می شود و قبل از بازی ها می توانم به وضعیت روحی کامل خود برسم و نمایش خوبی ارائه دهم.

فجرسپاسی بازیکن شیرازی می گوید شرایط این تیم او را به بقا در لیگ برتر امیدوار می کند.

زنده‌روح در پایان در پاسخ به سوالی درباره امید آنها برای بقا در لیگ برتر گفت: در ابتدای فصل گفتم نگران بودم که این امتیازات را خیلی راحت از دست بدهیم و این امتیازات در پایان فصل می‌تواند باعث شود. کار برای ما سخت است، کار برای ما بسیار سخت است، اما می توانیم خوشحال باشیم که همه بچه ها و باشگاه به این نتیجه رسیده اند که باید بیشتر تلاش کنیم و تمرکز کنیم تا کارمان تمام شود. با شرایطی که من در آن می بینم. ما خیلی امیدواریم در چند هفته اخیر نتایج غیرقابل پیش بینی و خوبی کسب کنیم و در لیگ برتر بمانیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

هافبک تیم فجر در پاسخ به اینکه نتوانستم به اندازه سال گذشته حضور پیدا کنم، توضیح داد: همه بازیکنان تیم با کیفیت هستند و تمام تلاش خود را کردند اما شرایط به گونه ای است که نتوانستم کارایی لازم و این مشکل را داشته باشم. وضعیت تیم ما هم بستگی داشت اما خیلی امیدواریم با کمک بچه ها و کادرفنی بتوانیم راه خود را پیدا کنیم و نتایج خوبی بگیریم و فرقی نمی کند چه کسی در این راه به ما کمک کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، احمد زنده روش در گفت و گو با خبرنگار ما در خصوص وضعیت تیم فجر پس از حضور مجتبی سرآسیایی، اظهار داشت: خدا را شکر در این مدت تیم ما به وضعیت روحی خوبی رسیده است و بچه ها و کادرفنی تلاش خود را می کنند. بهتر است این شرایط را به منظور بهبود آنها به روز کنید. همانطور که در بازی با آلومینیوم اراک دیدید تیم ما از نظر فنی در شرایط بسیار خوبی قرار داشت اما متاسفانه نتوانستیم در این دیدار پیروز شویم. ما به آینده امیدواریم، خیلی امیدواریم.

زندهروح درباره دیدار هفته بیست و پنجم فجر مقابل مس رفسنجان گفت: تمرین بسیار خوبی داشتیم و مطمئنا تا روز بازی مقابل مس رفسنجان به شرایط ایده آلی که کادرفنی مد نظر دارد خواهیم رسید. قطعا با توجه به شرایطی که در جدول داریم جایی برای خطا نداریم. مس رفسنجان تیم قابل احترامی است و نتایج قابل قبولی هم کسب کرده است اما ما هم در این بازی که شاید یکی از مهم ترین بازی های ما برای ادامه باشد تلاش می کنیم تا نتیجه خوبی بگیریم و با دست پر از رفسنجان خارج شویم. .