ستاره “هیولا” لیورپول در آستانه تابستان برای فروش گذاشته شد

قسمت 73 #پادکست امپراتوری کاپ: گفتگوی نویسنده با کریس رابرتز در مورد فوتبال، سلامت روان… و موارد دیگر!

https://www.empireofthekop.com/monster-liverpool-star-put-up-for-sale/ منبع:

به نظر می رسید مدافع متولد بولتون آماده پیوستن است لباس ترکیه ای گالاتاسرای در ژانویه قبل از مصدومیت ویرجیل ون دایک و ایبو کوناته مانع از هرگونه معامله احتمالی شد.

او قبلاً ثابت کرده است که توانایی های زیادی دارد و به اندازه کافی خوب است که به طور منظم در تیم اصلی فوتبال بازی کند، اما متأسفانه، این چیزی است که در لیورپول بعید است.

شماره 47 ما، در کنار ریس ویلیامز، در طول فصل 2020/21 به شهرت رسید، جایی که او به باشگاه کمک کرد تا در فصلی که به دلیل مصدومیت ها ویران شده بود، به جمع چهار تیم برتر برسد.

بیشتر بخوانید: سر کنی دالگلیش پس از بازنشستگی برزیلی به لوکاس لیوا پیام تکان دهنده ای ارسال کرد.

قرمزها به دنبال این هستند که تا آنجا که ممکن است از فروش این تابستان درآمد کسب کنند تا به جابجایی جود بلینگهام (هدف اصلی نقل و انتقالات باشگاه) در میان دیگران کمک کنند و با توجه به اینکه او هنوز دو نفر دارد، ممکن است هزینه مناسبی برای فارغ التحصیل آکادمی به دست آورند. سال ها از قرارداد فعلی او در آنفیلد باقی مانده است.

این بازیکن 26 ساله که در این دوره فقط 5 بار برای تیم یورگن کلوپ به میدان رفته است، محبوبیت زیادی در آنفیلد به شمار می رود، اما طبق گفته ها، فصل جاری می تواند آخرین فصل او در مرسی ساید باشد. فوتبال اینسایدر.

نات فیلیپس توسط لیورپول برای فروش گذاشته شده است و در صورت دریافت پیشنهاد مناسب در تابستان، اجازه خروج از این باشگاه را خواهد داشت.

علیرغم اینکه قبلاً به عنوان یک برچسب گذاری شده بود “هیولا” (در نظرات ارسال شده توسط TalkSPORT) توسط تاکتیکیست آلمانی ما، فیلیپس تقریباً پنجمین مدافع مرکزی کلوپ در L4 پس از فن دایک، کوناته، جوئل ماتیپ و جو گومز است.