سرمربی حریف ایران به دنبال جاسوس تیمش است!

وی در این خصوص گفت: قبل از نهایی شدن بازی با تیم ملی ایران این خبر در رسانه ها منتشر شد. تبریک می گویم. شما (خبرنگاران) کار خود را به خوبی انجام داده اید. از طرف خودم سعی می کنم جلوی آن را بگیرم، اما وقتی مقابل تیم مالی بازی کردیم، لیست ما سه ساعت مانده به شروع مسابقه بیرون آمد.

وی با تمجید از قدرت خط حمله ایران با حضور بازیکنانی چون طارمی، آزمون و جهانبخش گفت: ارزش مالی یک بازیکن ایرانی به اندازه کل تیم کنیا است.

این مربی 52 ساله درباره بازی با ایران گفت: ایران کشوری با فوتبال خوب و خط حمله با کیفیت است. این سطح مخالفتی است که من می خواهم بازیکنان و خودم با آن روبرو شویم. من می خواهم بازیکنان را زودتر فشار دهم تا آنها یاد بگیرند. حالا بحث نتیجه نیست.

فیرات ادامه داد: جای تعجب است که کنیایی‌ها همچنان انتظار دارند که تیم نتایج مثبتی را نشان دهد، اما هیچ تلاش بلندمدتی برای ساخت یک تیم قوی انجام نشده است. من تاریخ کنیا را بررسی کردم و متوجه شدم که شما هرگز مقابل یکی از بهترین تیم های اروپا بازی نکرده اید. واقعیت غم انگیزی است.

فیرات در بخشی از این نشست خبری نیز از درز اطلاعات و اخبار تیم کنیا به رسانه ها انتقاد کرد و تاکید کرد که منبع خبر را در تیم خود خواهد یافت!

سرمربی تیم ملی کنیا ادامه داد: حتی زمینی برای میزبانی بازی بین المللی نداریم. این درست نیست. ما باید حداقل یک زمین خارج از نایروبی داشته باشیم که بتوانیم در آن بازی کنیم.

1834182

فیرات در ادامه انتقادات خود از خبرنگاران و رسانه های کنیایی گفت: این روزنامه نگاری است یا به کشور خود آسیب رسانده اید؟ من این را در تیمم جمع می کنم. من کسی را پیدا خواهم کرد که خبر را بشکند و جلوی این را بگیرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

سرمربی ترکیه ای کنیا گفت که به دنبال فردی برای انتقال اطلاعات تیمش است.

سرمربی حریف ایران به دنبال جاسوس تیمش است!


سرویس خبر شماره: 1896775
Mar 29, 1401 @ 5:05 ب.ظ
11.8K |

4نقطه نظر

فیرات: کسی را پیدا می کنم که خبر را منتشر کند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، انگین فیرات، سرمربی تیم ملی فوتبال کنیا که تیمش روز 19 فروردین در ورزشگاه آزادی به مصاف ایران می رود، گفت: برای یک بار هم که شده به ما وقت بدهید تا تیم را بسازیم. من به زمان نیاز دارم تا بازیکنان را امتحان کنم و بهترین ترکیب ها را پیدا کنم. این تنها هدف ما در حال حاضر است و آماده انجام آن هستیم، اما لطفا به ما زمان بدهید و بیایید متحد باشیم.