شفرین: روبیالس درخواست های عجیبی داشت


سرویس خبر شماره: 2013244
21 آوریل 1403 ساعت 04:44
3000 امتیاز خبر|

0نقطه نظر

رئیس یوفا از رئیس جمهور جنجالی دفاع نمی کند

الکساندر چفرین، رئیس یوفا تایید کرد که به هیچ یک از درخواست های لوئیس روبیالس پاسخ مثبت نداده است.

شفرین: روبیالس درخواست های عجیبی داشت

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تحقیقات دادگاه ماجاداهوندا از لوئیس روبیالس، رئیس سابق فدراسیون فوتبال اسپانیا نشان داد که الکساندر چفرین به او کمک مالی کرده است. در واقع گفته می شد که روبیالس بود که درخواست کمک کرد، اما یوفا بلافاصله آن را رد کرد.

رئیس بالاترین ارگان فوتبال اروپا در مصاحبه با مجله کرواسی «نشنال» گفت: او (روبیالس) پس از تعلیق درخواست چیزی کرد. او از وضعیت خانوادگی‌اش پس از اخراج و اینکه چقدر برایش سخت بوده شکایت کرد. او پیام‌هایی برای من نوشت: سه دخترم چیزی ندارند، ندارند. یک روز از او پرسیدم: “چگونه می توانم به شما کمک کنم؟” هر چه از من می پرسید رد کردم زیرا عقایدش پوچ بود. می تواند به او کمک کند، اما این ربطی به فوتبال ندارد.”

2008807

سفرین ادامه می دهد: بدیهی است که نمی توانستم به تماس تلفنی او پاسخ ندهم. سخته، میدونی؟ او معاون رئیس جمهور بود، تا همین اواخر با همه سر یک میز می نشست و حالا دیگر کسی نمی خواهد به او نگاه کند. اگر این اتهام درست باشد، واقعاً فاجعه است. اما ما باید به دادگاه اجازه دهیم که تصمیم بگیرد. »

او درباره وضعیت فعلی روبیالس گفت: من تمام اتهامات علیه او را در روزنامه ها کشف کردم و این باعث تعجبم شد. او را به خوبی می شناختم، اما از این اتهامات آگاه نبودم. با این حال، به عنوان یک وکیل، می دانم که این اصل تبرئه چیست. نه یوفا و نه من. ما کاری به این موضوع نداریم زیرا هیچ یک از اینها به نقش سابق او به عنوان نایب رئیس یوفا مربوط نمی شود.

مجله اخبار فوتبال خارجی