عقب نشینی به قیمت از دست دادن دو امتیاز! (تصویر)


سرویس خبر شماره: 2013248
21 آوریل 1403 ساعت 4:30 ق.ظ.
1.1 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

اخراج مریدی به ضرر فولاد تمام شد

اخراج هافبک باتجربه فولاد خوزستان در جریان دیدار با هواداران فشار زیادی به سایر اعضای این تیم وارد کرد.

عقب نشینی به قیمت از دست دادن دو امتیاز!  (تصویر)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فوتبال خوزستان یکی از دیدارهای مهیج و جذاب هفته بیست و دوم لیگ برتر را مقابل هوادار تهران برگزار کرد. در این دیدار نماینده پایتخت ابتدا با دو گل فولادی ها از حریف برتری گرفت اما برخلاف پیش بینی ها پایان بازی نبود و سرخپوشان اهوازی توانستند در دومی به بازی برگردند. نیمه با تغییراتی که عبدالله وایسی در ترکیب تیمش ایجاد کرد.

فولاد برگشتی دیدنی داشت و بازی را 3 بر 2 برد اما در ثانیه های پایانی گل سوم را دریافت کرد و 2 امتیاز ارزشمند را از دست داد و در نهایت بازی با تساوی 3 بر 3 به پایان رسید.

از اتفاقات ویژه این دیدار اخراج سینا مریدی، هافبک باتجربه باشگاه فوتبال خوزستان از زمین مسابقه بود. در ادامه بازی هوادار در دقایق پایانی بازی ده نفره، برخوردی در خط میانی باعث شد که فولاد یکی از دوستانش را از دست بدهد و مثل طرفدار ده نفره شود.

2008812
2008813
2008814
2008815

در وقت اضافه نیمه دوم این دیدار، تکل سینا مریدی به پای کریم اسلامی، مهاجم تیم هواداران، باعث درگیری لفظی شد. این درگیری در نهایت منجر به اخراج سینا مریدی کاپیتان دوم سرخپوشان اهوازی شد و این مشکل گریبان فولاد را گرفت.

با ۱۰ نفره شدن فولاد، هواداران توانستند گل تساوی را بزنند و دست خالی اهواز را به مقصد تهران ترک کنند.

اگرچه مریدی در پایان بازی در استوری اینستاگرامی از هواداران فولاد و اعضای تیمش عذرخواهی کرد اما این کارت قرمز به ضرر شاگردان ویسی تمام شد.

سرمربی فولاد پس از پایان بازی اخراج شاگرد باتجربه را یکی از عوامل اصلی تغییر تساوی تیمش دانست و این موضوع را قطعا به ضرر فولاد دانست.

عبدالله ویسی که خودش با دریافت کارت قرمز مقابل هواداران دیدار هفته بیست و سوم مقابل شمس آذر را از دست داد و باید این دیدار را از روی سکوها دنبال کند، حالا دیگر هیچ یک از هافبک های دفاعی تیمش را در این دیدار ندارد و باید تعویض شود. به او.

بازی با شمس آذر برای دانشجویان ویسی بسیار مهم خواهد بود. آنها که در آخرین ثانیه های بازی گذشته 2 امتیاز گرانبها را از دست دادند، در قزوین از تمام توان خود برای پیروزی استفاده خواهند کرد. با این حال آنها در مقابل دونده خوب و دقیق سعید زهی کار سختی پیش رو خواهند داشت.

عکاس: محمد حسن عامری

مجله اخبار فوتبال داخلی