افطار تاریخی لیورپول در آنفیلد


سرویس خبر شماره: 2013249
21 آوریل 1403 ساعت 04:58
2.3K امتیاز خبر|

2نقطه نظر

یکشنبه گذشته، باشگاه لیورپول مراسم افطاری را با حضور بیش از 2800 نفر در ورزشگاه آنفیلد برگزار کرد.

افطار تاریخی لیورپول در آنفیلد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال” و به نقل از دیلی میل، موسسه خیریه لیورپول اف سی متشکل از یان بیرن نماینده بریتانیا در پارلمان و ناتاشا جوناس بوکسور انگلیسی شامگاه یکشنبه مراسم افطاری را با شعار “رمضان را به اشتراک بگذارید” برگزار کردند. .

این اولین افطاری تاریخ است که توسط باشگاه لیورپول برگزار می شود و جالب اینجاست که لیورپول آخرین باشگاه انگلیسی است که در ماه رمضان افطاری برگزار می کند.

مراسم افطار توسط خیریه لیورپول برگزار شد که ناتاشا جوناس و ایان بیرن از آن حمایت می کنند. جوناس در این باره گفت: ترکیب فرهنگ ها و همبستگی ما از طریق رویدادهایی از این دست آشکار می شود. ما از همه باورها به هر حال استقبال می کنیم.

مت پاریس، مدیرعامل خیریه لیورپول نیز گفت: شهر ما یکی از متنوع ترین شهرهای انگلستان است و باشگاه های فوتبال نیز بخشی از این تنوع هستند. ما اولین باشگاهی نیستیم که این کار را انجام می دهیم، اما لیورپول هستیم و به همین دلیل می خواستیم این کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم.

این اتفاق در حالی رخ داد که لیورپول چندین بازیکن مسلمان در میان آنها داشت که برجسته ترین آنها محمد صلاح و ابراهیما کوناته هستند.

مجله اخبار فوتبال خارجی