شهریار مغانلو جسور و محتاط در اردوی تیم ملی

حالا اما با حضور امیر قالنویی شرایط به طور کلی برای مغانلو تغییر کرده است. این مهاجم قوی و زهرآگین که با زدن 8 گل و 4 پاس گل یکی از پرطرفدارترین بازیکنان لیگ برتر محسوب می شود، با روحیه بالا در تمرینات حاضر می شود و امیدوار است کاندیدای حضور در تیم اصلی لیگ برتر در دوره جدید باشد. مطرح شود

1834561

نکته دیگر در مورد شهریار مغانلو که شانس حضور او در ترکیب اصلی را افزایش می دهد، قدرت جنگندگی و دوندگی زیاد اوست که شرایط او را برای رقابت با این دو مهاجم سرشناس و قدیمی نسبت به آزمون و طارمی بهبود می بخشد.
با این توصیف می توان نتیجه گرفت که در دوره جدید تیم ملی با حضور امیر قلانوی و تا زمانی که این مربی در راس کادر فنی تیم قرار دارد، شهریار به یکی از گزینه های اصلی او برای انتخاب یازده نفر تبدیل خواهد شد. . تیم و جایگاه مهاجمان سرشناس تیم ملی سردار آزمون مانند گذشته تضمینی برای حضور در ترکیب اصلی نخواهد بود.

1834566



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مقانلو در زمان حضور مارک ویلموتس در کنار دیگر بازیکنان کمتر شناخته شده لیگ برتری، توسط این سرمربی بلژیکی به تیم ملی دعوت شد اما در روزهای حساس مقدماتی لیگ برتر جهانی قطر 2022 بود. واضح است که حضور این بازیکن ادامه نخواهد داشت. این اتفاق نمی افتد و زمانی که دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی علیرغم حضور مهاجمان آماده ای مانند سردار آزمون و مهدی طارمی که در 2 تیم حضور داشتند، کار جدی خود را برای رساندن فوتبال ایران به جام جهانی آغاز کرد. – ترکیب 4-4 مورد نظر سرمربی وقت تیم ملی کرواسی، زوج وحشتناکی بودند، هیچکس شهریار و غیبت او در اردوی تیم ملی را به یاد نداشت.
ماجرای شهریار مقانلو با بازگشت کارلوس کی روش تغییری نکرد و این مربی بازیکنانی را که در دوران 8 ساله حضورش به آنها بال و پر و بال داده بود، در نظر گرفت و امیدوار بود با هدایت او گام بعدی را برای رسیدن به صعود تاریخی بردارند، اما در در این تورنمنت شرایط آنطور که سرمربی سابق تیم ملی پرتغال می خواست پیش نرفت.

شهریار مغانلو به عنوان یکی از بهترین مهاجمان ایرانی سال های اخیر فوتبال، اولین حضور جدی خود را در اردوی تیم ملی تجربه می کند.

شهریار مغانلو جسور و محتاط در اردوی تیم ملی


سرویس خبر شماره: 1897018
آوریل 02, 1402 در 03:08 ب.ظ
18.7 هزار |

4نقطه نظر

جانشین آزمون در اردوی تیم ملی کیست؟

از سوی دیگر انتظار می رود سرمربی جدید تیم ملی برای شکل دادن به شرایط جدید این مهاجم در تیم ملی به توانایی های مقانلو توجه ویژه ای داشته باشد. شهریار یکی از بازیکنان مورد نظر امیرقلانوی برای پیوستن به سپاهان در شروع لیگ نوزدهم و همچنین پنجره زمستانی این فصل بود که البته در پایان این اتفاق نیفتاد و سرمربی این روزهای تیم ملی نیز این اتفاق افتاده است. در برخی از مصاحبه هایش از او نام برده است.
علاوه بر این، شهریار در اولین اردوی تدارکاتی با امیر قلانوی که سردار آزمون رقیب اصلی او به دلیل درخواست کادر فنی در تمرین حضور ندارد، به یکی از بازیکنان بالقوه اصلی تیم ملی تبدیل شد. شانس قرار گرفتن برترین گلزن سپاهان است که در دو بازی روسیه و کنیا در جمع یازده اصلی بازی هیچ چیزی را از دست نخواهد داد.

امیر قلعه نویی در سال های اخیر ترکیب تیمش را با سیستم 3-3-4 تنظیم می کند و با توجه به غیبت سردار آزمون، شهریار مغانلو احتمالا به عنوان مهاجم راس بازی خواهد کرد. ضمن اینکه مغانلو گزینه بسیار خوبی برای پلن ب امیر قلعه نویی محسوب می شود و وقتی این مدیر می خواهد دو مهاجم بازی کند، چه کسی بهتر از شهریار در کنار آزمون، طارمی یا هر مهاجم دیگری که تعداد حملات را بسیار زیاد کرده است قرار بگیرد؟ از تیم ملی؟

1834562