آغاز تاریخ پیچیده ترین پست در تیم ملی

به هر حال با دو عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در دوره جدید با سرمربیگری امیر قلعه نویی می توان به پاسخ این سوال رسید و پیش بینی کرد که آیا صادق محرمی شانس بیشتری برای حضور در مسابقات آسیایی 2023 دارد یا خیر. جام ملت ها در قطر از رامین رضاییان.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از رشد چشمگیر صادق محرمی در ملوان، پرسپولیس و در نهایت دینامو گراب، رامین رضاییان که توانست به تدریج به بازیکن اصلی تیم ملی در پست دفاع راست در مسابقات مقدماتی لیگ قهرمانان در جام جهانی 2018 تبدیل شود. انتخاب احمقانه ای بود، او خود را یک مدعی جدی برای داستان این موقعیت یافت که چهار سال بعد در جام جهانی 2022 کاملاً متفاوت بود.
تاریخ از این نظر چندان ساده نبود و زمانی که دراگان اسکوچیچ علاقه ای به دعوت از رامین رضاییان نداشت، افرادی مانند سیامک نعمتی، عارف غلامی، شجاع خلیل زاده و دانیال اسماعیلی فر در پست دفاع راست آزمایش شدند، اما با بازگشت کیروش، شرایط تغییر کرده است، رضاییان اگرچه سه سال در اردوهای تیم ملی غایب بود، اما در دو بازی مقابل ولز و آمریکا قرار گرفت و صادق محرمی تنها فرصت بازی با انگلیس را داشته است.

1834570

از این پس این امیر قلعه نویی است که باید بین صادق محرمی و رامین رضاییان دو بازیکن با کیفیت فوتبال ایران یکی را انتخاب کند.

آغاز تاریخ پیچیده ترین پست در تیم ملی


سرویس خبر شماره: 1897020
آوریل 02, 1402 در 03:33 ب.ظ
1.7 هزار |

0نقطه نظر

ابهام دفاع راست این بار با قلانوی متوقف نمی شود.

از این پس ماجرای این سمت با حضور امیر قلعه نویی ادامه پیدا می کند و باید دید این مربی به عملکرد رامین رضاییان و توانایی های این بازیکن برای عینیت بخشیدن بیشتر به افکارش اعتماد بیشتری خواهد داشت یا به صادق. محرمی.
این را هم باید در نظر گرفت که امیر قلعه نویی همیشه با پاس های دقیق علاقه خاصی به مدافعان چپ و راست دارد و رامین و محرمی هر دو این دو ویژگی را دارند که انتخاب یکی از آنها را دشوارتر می کند. در تیم اصلی

1834572