دانیال در سیرجان: کمکی نکرد اما گل زد!


سرویس خبر شماره: 2013247
21 آوریل 1403 در 04:18
1000 |

0نقطه نظر

دانیال اسماعیلی فر مانند اکثر دیدارهای نیم فصل دوم چهره درخشانی داشت.

دانیال در سیرجان: کمکی نکرد اما گل زد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مدافع راست قرمزها مانند اکثر هم تیمی هایش در نیمه اول بازی با گل گهر چهره درخشانی داشت و عملکرد قابل قبولی ارائه کرد.
دانیال که در نیم فصل و پس از دعوت نشدن به تیم ملی تا حدودی تغییر کرد، نمایش های جذاب و هیجان انگیزتری ارائه کرد.

اسماعیلی فر در حمله و دفاع تعادل لازم را داشت و به عنوان مدافع وظیفه خود را به درستی انجام داد و اجازه نداد گل گهر برایش فرصت ایجاد کند.

او در فاز تهاجمی نیز بازیکنی تاثیرگذار بود و با شوت عالی توپ و دید بالایش که ترابی را در سمت مقابل می دید، تا حدودی پایه و اساس گل پیروزی تیمش بود.

2008654

دانیال که در بازی رفت گل سه امتیازی تیمش را به ثمر رساند و یک پاس رو به جلو جذاب به شهاب زاهدی داد، این بار و در بازی برگشت کمکی نکرد اما همچنان در زدن گل تیمش نقش آفرینی کرد.

در این نیمه و یک صحنه دیگر اسماعیلی فر می توانست با شوت یا پاس دادن به حریف حریف را تهدید کند اما عالیشاه سعی کرد شوت کند و تنها پس از کرنر شدن توپ به او پاس داد که کاپیتان با التماس به او پاس داد. .

اسماعیلی فر هم مانند اکثر هم تیمی هایش در نیمه دوم حداقل در امور تهاجمی ناکام ماند و با توجه به حساسیت بازی و نتیجه ای که برای کاهش فاصله در اوج لازم بود، روی مسائل دفاعی تمرکز کرد که موفقیت آمیز هم بود.

مجله اخبار فوتبال داخلی