قائدر حامتی: ما همدلی کردیم که دوباره شگفت انگیز باشیم

هافبک آلومینیومی امیدوار است روند پیروزی تیمش از بازی مقابل هواداران آغاز شود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محمود قائدر رحمتی درباره تساوی اخیرش مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: شاید خیلی ها تساوی این دیدار را چندان جالب نبینند، اما باید توجه داشت که نفت مسجد سلیمان در تلاش برای بقا در این دیدار است. لیگ و در بازی از ما استقبال کردند، از طرفی تیم ما سه هفته متوالی از نظر نتیجه گیری شرایط خوبی نداشت و برای رهایی از این شرایط باید یک امتیاز می گرفتیم.

وی ادامه داد: تیم ما از نظر فنی کیفیت خوبی دارد و به استثنای یکی دو بازی 20 هفته اخیر، در همه بازی ها توپ و پاس های بیشتری نسبت به حریف داشته است، همچنین موقعیت های زیادی ایجاد می کنیم و در در همان بازی با نفت مسجد سلیمان 4 موقعیت 100 درصدی برای گلزنی داشتیم اما ضربه آخر را خیلی خوب بازی نکردیم که امیدوارم این روند به پایان برسد و به گل برسیم.

قائدرحمتی درباره بازی مقابل آلومینیوم در جمع هواداران گفت: با اتحاد و همدلی زیادی که در بین بچه های تیم ما وجود دارد و روحیه بسیار خوبی که در تیم ایجاد شده است، امید زیادی به پیروزی مقابل هواداران داریم. . همه ما یک تیم مصمم هستیم و انگیزه داریم که در این بازی دوباره بهترین عملکرد خود را در زمین داشته باشیم و سه امتیاز را بگیریم و به نیمه بالای جدول برگردیم و شگفتی سازی کنیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

این بازیکن که امسال یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان آلومینیوم بوده و در خط هافبک این تیم خوب بازی کرده است، دلیل گل نزدن این تیم در چهار هفته اخیر را اینگونه بیان کرد: تیم ما در هر بازی هم موقعیت ایجاد می کند. اما نمی‌دانم چرا توپ‌ها گل نمی‌شوند. 6 قدم به سمت زمین حریف برمی داریم اما نباید این اتفاق بیفتد اما امیدوارم با هواداران به روند خوب بازی برگردیم.


سرویس خبر شماره: 1813609 |
13 مارس 1400 ساعت 4:45 بعد از ظهر |
2,793 امتیاز خبر|

1نظرات

من امید زیادی به برد مقابل هواداران دارم.