قلعه نویی: من تیمی ساختم که ایران دوست دارد در آن بازی کند

امیر قلعه نویی می گوید بازیکنان گل گهر امروز به طرز عجیبی موقعیت های خود را از دست دادند.

قلعه نویی: من تیمی ساختم که ایران دوست دارد در آن بازی کند

قلانوی در پاسخ به این سوال که آیا روش خاصی برای گفتن این موضوع عجیب است که موقعیت ها مشخص نشده است، گفت: راه خاصی ندارم و می گویم شانس ما مشخص نشده است.

قالنوی ادامه داد: گل گهر سیرجان باید به او افتخار کند; نه به این دلیل که من مربی آن هستم بلکه به این دلیل که در واقع در همه ابعادش تبدیل به یک باشگاه شده و به ورزش این کشور خدمت می کند و یکی از آن ابعاد فوتبال است که همه از فوتبال گل گهر لذت می برند و آن هم برگرفته از تفکرات رهبران گل گهر و در رأس آنها آقای عتیقی است. ما به دنبال آن هستیم که با توجه به مشکلات اقتصادی، وقتی مردم به ورزشگاه می آیند، فوتبال خوبی نشان دهیم. من از فوتبال و پرتاب خودم و تعویض کفش در دقیقه 17 و باخت خوشم نمی آید، این کارها را انجام نمی دهم.

وی در پایان با اشاره به کیفیت پایین زمین در بازی امروز گفت: کیفیت زمین در کیفیت بازی تاثیر داشت، البته شرایط بهتر از زمانی است که من آنجا بودم، اما توپ همچنان ادامه دارد. آنطور که باید نمی چرخد امیدواریم ورزشگاه جدید ساخته شود اما باز هم به آقای حسین خانی به خاطر این تیمی که می دود و زحمت می کشد تبریک می گوییم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

سرمربی گل گهر با اشاره به وضعیت سوختگی بازیکنانش گفت: امروز صحنه های عجیبی دیدم؛ بعد از 22 سال تمرین توپ ها گل نمی شد که برای من خیلی عجیب بود و ما به خودمان فرصت ندادیم. اما دو گل خوردیم اما کدام توپ ها را از دست دادیم حتی دروازه بان را دریبل زدیم و توپ ها گل نشد برای من خیلی عجیب بود اما تیم مس کرمان هم تیم پرتلاشی بود که بازی هفته گذشته را با 30 شکست خورد. ٪ شانس. فرصت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، امیر قلعه نویی پس از تساوی 2-2 مقابل مس کرمان در نشست خبری حاضر شد و گفت: خوشحالم تیمی را ساختم که ایران دوست دارد بازی کند. امروز باید به پسرانم به خاطر فوتبال فوق العاده ای که بازی کردند تبریک بگویم.

سرمربی گهر اگر این تیم به دنبال قهرمانی است، گفت: تیم گل گهر تیمی است که همه دوست دارند در آن بازی کنند. برای ما هدف تعیین شده است و با امید به جلو می رویم اما وقتی کیفیت را می بینید لذت می برید و هر چیزی ممکن است. در 4 بازی تاکنون 6 گل زده ایم و 5 گل دریافت کرده ایم. 11 گل در بازی های ما معامله شده است و ببینید مردم چقدر از آن لذت می برند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از نتایج گل گهر در سه دیدار اول راضی است یا خیر، گفت: از این دیدار ناراضی بودید؟ در مورد نتیجه، ما شایسته برد در بازی ها بودیم. به جز مس رفسنجان که امتیاز زیادی گرفتیم، در دو بازی دیگر حق برد داشتیم اما فوتبال را دوست نداریم. این با ذهن من سازگار نیست که یک بازی بسته انجام دهیم و خودمان را به زمین بزنیم، کفش را عوض کنیم و دنبال یک امتیاز باشیم. سال گذشته مردم از مظلومیت گل گهر می گفتند و حالا از کیفیت آن می گویند. بازی با نتیجه 2-2 به پایان رسید اما هر دو تیم خوشحال بودند زیرا بازی لذت بخش بود. باید سعی کنیم لذت فوتبال را نگیریم.


سرویس خبر شماره: 1841255
سپتامبر 08, 1401 در 23:07
1.3 هزار |

0نقطه نظر

بعد از 22 سال مربیگری صحنه های عجیبی دیدم.

وی افزود: فکر می کنم امروز بهترین بازی را از نظر امید گل داشتیم و موقعیت های زیادی خلق کردیم. در فوتبال بسته و مقابل تیمی که می دود و زحمت می کشد، این گردش را داشتیم و موقعیت هایی ایجاد کردیم، اما توپ ها عجیب بود و موقعیت های کی روش، شخاری، دو موقعیت تبریزی، اریک تبدیل به گل نشد. در پایان، خوشحالم که تیمی را ساختیم که مرد. از فوتبالش لذت ببر

وی با اشاره به حضور هواداران در ورزشگاه گفت: از حضور تماشاگران عزیز کرمانی بسیار خوشحالم زیرا خاطرات خوبی از این تماشاگران عزیز دارم. هر چند جای خانم های عزیزمان خالی است و اگر آنجا بودند هیجان زیادی در بازی ایجاد می شد.

وی در واکنش به عملکرد ضعیف مس در خط هافبک و ایجاد موقعیت برای گل گهر گفت: اینطور نیست. اتفاقا ساختار دفاعی مس کرمان خیلی خوب است. بازی قبلی این تیم مقابل استقلال را آنالیز کرده بودیم و در آزادی به استقلال فرصت ندادند. باید گفت تیم ما خوب بود.