لوکاس: امیدوارم مصدومیت رودی جدی نباشد


سرویس خبر شماره: 1847709
20 اکتبر 1401 در 01:01
1.4K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

خوشحالم که نباختیم

پس از تساوی مقابل شاختار، لوکاس وازکز از عدم باخت ابراز خوشحالی کرد و گفت امیدوار است مصدومیت آنتونیو رودیگر خیلی جدی نباشد.

لوکاس: امیدوارم مصدومیت رودی جدی نباشد

لوکاس وازکز مدافع راست رئال در اواخر بازی گفت“بازی سختی بود و شاختار تا آخرین دقیقه از ما پیش بود. وقتی آنها به گل رسیدند جبران مشکل شد زیرا آنها با تمام بازیکنان خود دفاع می کردند و به دنبال ضدحمله بودند. ما خیلی زود پس از شروع بازی گل خوردیم. نیمه دوم و ما حتی غافلگیر شدیم و این کار را برای ما سخت کرد.”

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید با تساوی مقابل شاختار به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد و حالا برای تثبیت میدان اول خود به تساوی برابر لایپزیگ نیاز دارد. رئال مادرید تا دقیقه 95 از حریف اوکراینی عقب بود اما آنتونیو رودیگر با ضربه سر کار را به تساوی کشاند.

مصدومیت رودیگر پس از گلزنی از صورتامیدوارم مشکل خاصی پیش نیاید و خیلی زود بهبود یابد.»



مجله اخبار فوتبال خارجی

رئال هفته گذشته در حالی که بازی می توانست 7-1 باشد، شاختار را در برنابئو 2-1 شکست داد. لوکاس در مورد تفاوت این دو بازی صحبت کرد“بزرگترین تفاوت در گردش توپ بود و ما نتوانستیم بازی خود را انجام دهیم. ما در برنابئو کاملاً مسلط بودیم، اما امشب شرایط متفاوت بود. پاس های بد زیادی داشتیم. شاختار بسیار سریع و خطرناک بود. در نهایت خوشحالم که شکست نخوردیم.”