مجله Sky Sports در Amorim و Liverpool باید هواداران را در حالت هشدار قرمز قرار دهد

به نظر می رسد فلوریان پلتنبرگ به روز رسانی اخیر در مورد آینده روبن آموریم را در میان پیوندهای مداوم لیورپول تایید کرده است.

روزنامه نگار مشهور اسکای آلمان توییت کرد👀✔️ زیر توییت @LFCTransferRoom در X (توئیتر سابق)، یک ادعا را از Renascenca منتقل می کند.

این رسانه تاکید کرد که سرمربی پرتغالی به رئیس اسپورتینگ، فدریکو وارانداس، در مورد علاقه لیورپول به شروع جستجو برای جانشین احتمالی اطلاع داده است.

گزارشگر آلمانی الهام بخش یک سری از مخالفت های نسبی روزنامه نگاران در انگلیس و پرتغال در مورد ادعای او مبنی بر اینکه ستاره سابق بنفیکا با مرسی سایدی ها “توافق شفاهی” داشته است، شده بود.

Empire of the Kop را در اینستاگرام (empireofthekop@) اینجا دنبال کنید

بیشتر بخوانید: “کامل ترین”: روزنامه نگار می گوید که سرمربی لیورپول اکنون به نظر می رسد قرارداد امضا کند در نوع خود بی نظیر است

بیشتر بخوانید: لیورپول در اوایل پنجره نقل و انتقالات تابستانی در میان تعقیب روبن آموریم تصمیم گرفت

سرمربی بعدی لیورپول: روبن آموریم به آنفیلد می رود؟

منابع نزدیک به لیورپول اشاره کرده اند که جستجو هنوز نهایی نشده است، حتی اگر این بازیکن 39 ساله مقدار قابل قبولی باشد.

با این اوصاف، سخت است باور کنیم که افرادی مانند تیاگو موتا، جولیان ناگلزمن و میشل سانچز نامزدهای جذاب‌تری نسبت به آموریم هستند.

تیاگو موتا، سرمربی بولونیا – (عکس از مارکو لوتزانی/گتی ایماژ)

مربی اسپورتینگ برای همه چیزهایی که انتظار دارید ما برای جانشینی یورگن کلوپ به دنبال آن باشیم، مناسب است. او کاریزماتیک است، از نظر تاکتیکی زیرک است و قادر است بر طرفداران خود پیروز شود – حتی اگر احتمالات علیه او باشد!

شاید برای او پر کردن کفش‌های تاکتیک‌دان آلمانی چالش‌برانگیزتر از متقاعد کردن هواداران اسپورتینگ برای عاشق شدن با یک فوتبالیست سابق بنفیکا باشد!

🚨 EOTK Insider با نیل جونز: آیا یک نامزد شگفت‌انگیز می‌تواند جایگزین کلوپ شود؟ جستجوی ژابی آلونسو و خیلی چیزهای دیگر!



https://www.empireofthekop.com/2024/04/10/sky-journo-on-amorim-should-put-fans-red-alert/ منبع: