خبر ناراحت کننده از پرسپولیس: با این اسناد حذف شدیم!


سرویس خبر شماره: 2013599
22 آوریل 1403 در 10:10 ب.ظ.
30.6 هزار |

55نقطه نظر

ما هرگز کامل به نظر نمی رسیدیم، اما…

امیرعلی حسینی مدعی است پرسپولیس با مدارک فعلی نمی تواند در لیگ برتر و لیگ قهرمانان شرکت کند.

خبر ناراحت کننده از پرسپولیس: با این اسناد حذف شدیم!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، امیرعلی حسینی، سرپرست امور بین الملل پرسپولیس درباره مدارک این باشگاه برای اخذ مجوز حرفه ای گفت: به عنوان فردی که 15 سال در پرسپولیس اقامت دارم، می توانم بگویم که مدارک ما نبوده است. به اندازه این جامع در طول یک سال آماده شده است.

رئیس بین‌الملل پالفوشان درباره بخش‌های اخذ مجوز گفت: در سه بخش پرسنل، ورزش و زیرساخت دو هزار کلمه بارگذاری کردیم که در ابتدا تایید شد. اما در بخش مالی و حقوقی حتی اگر وقت داشته باشیم بخشی از آن را آپلود کرده ایم و بقیه قسمت ها را قبل از مهلت ارسال می کنیم.

وی با اشاره به موضوع مالکیت توضیح داد: اسناد مالی را مرتب کرده ایم اما در خصوص مسائل حقوقی اسناد مختلفی بارگذاری شده است. اسناد ملکی در اولویت EFC است و حتی اگر سندی مغایر با نظر EFC باشد کل مجوز لغو می شود.

او اضافه کرد: در مورد مالکیت مشترک تنها کاری که باشگاه می تواند انجام دهد ارائه و بارگذاری مدارک است. باشگاه تمام تلاش خود را برای تهیه و بارگذاری مدارک انجام می دهد اما در خصوص مالکیت باشگاه کاری انجام نشده است. درخواست ما از دولت این است که حضور پررنگ تری داشته باشیم تا برای حضور در آسیا مشکلی نداشته باشیم.

حسینی درباره شرایط فعلی پرسپولیس گفت: اگر اسنادی را که در حال حاضر در اختیار داریم در بخش اموال آپلود کنیم، AFC مجوز نمی دهد. ما باید مدارک بیشتری دریافت کنیم و بتوانیم بر این مشکل غلبه کنیم. ما هنوز چیزی دریافت نکرده ایم که به نظر من بتواند کنفدراسیون را متقاعد کند.

مجله اخبار فوتبال داخلی