مجیدی مقابل پرسپولیسی ها تلافی کرد

سرمربی استقلال به محل برگزاری نشست خبری پرسپولیس که با تصمیم سرخپوشان مشخص می شود، نمی رود.

به این ترتیب فرهاد مجیدی فردا ساعت 15:00 در سایت سازمان لیگ در محل شیخبایی حاضر می شود تا به سوالات خبرنگاران پاسخ دهد. در واقع این حرکت باشگاه استقلال پاسخی به اقدام رقیبشان بود. یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس به دلیل اینکه در جریان بازی رفت از حضور در نشست خبری استقلال خودداری کرد و راهی سازمان لیگ شد.

در همین راستا فردا نشست خبری در مقابل شهر بزرگ پایتخت برگزار می شود. با توجه به برگزاری این بازی به میزبانی سرخپوشان، باشگاه پرسپولیس محل نشست خبری مربیان دو تیم را مشخص خواهد کرد.

در عین حال مسئولان باشگاه استقلال اعلام کرده اند که به بازی برمی گردند و در مقابل این تصمیم، پرسپولیس متقابلاً اقدامی متقابل انجام می دهد که چهارشنبه برای نشست خبری برگزار می شود و آبی ها به کنفرانس اعلام شده سفر خواهند کرد. . توسط باشگاه رقیب ، نخواهم رفت.



مجله اخبار فوتبال داخلی

نشست خبری قبلی یحیی گل محمدی در سالن هایی مانند ورزشگاه شهید کاظمی و نفت تهرانسر برگزار شده بود اما قبل از اینکه سرخپوشان محل برگزاری نشست خبری دربی را مشخص کنند، خود آبی ها محل نشست خبری سرمربی خود را مشخص کردند.


سرویس خبر شماره: 1815416 |
24 مارس 1400 در 12:32 بعد از ظهر |
14,595 |

5نظرات

با عدم شرکت در کنفرانس مطبوعاتی رقیب

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تنها دو روز تا دیدار حساس استقلال و پرسپولیس باقی مانده است. بازی ای که می تواند قهرمان لیگ را مشخص کند یا هفته های آینده را جذاب تر از قبل کند.