کریم همه رکوردها را شکست. بنزما بهترین گلزن تاریخ فوتبال فرانسه است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید شب گذشته در هفته بیست و هشتم لالیگا به مصاف مایورکا رفت و با نتیجه 0-3 پیروز شد.
بنزما در این بازی موفق شد دو گل به ثمر برساند تا روند پیروزی های هفته گذشته به پایان برسد. این بازیکن چهارشنبه گذشته برابر پاری سن ژرمن هت تریک کرد تا راه را برای صعود تیمش به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان هموار کند.
ستاره فرانسوی موفق شد با دو گلی که در بازی دیشب به ثمر رساند، رکورد قدیمی 411 گل تیری آنری، ستاره سابق آرسنال و بارسلونا را بشکند.

کریم بنزما ستاره فرانسوی رئال مادرید شب گذشته رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کرد.


سرویس خبر شماره: 1815419 |
24 مارس 1400 ساعت 12:26 |
2,428 امتیاز خبر|

0نظرات

او پیش از این برابر پاری سن ژرمن با این رکورد برابری کرده بود و در دیدار مقابل مایورکا به رکورد 413 گل رسید تا به عنوان بهترین گلزن تاریخ فوتبال فرانسه شناخته شود.
بنزما در 34 سالگی با افزایش سن هیچ نشانه ای از کاهش سرعتش نشان نمی دهد و به احتمال زیاد فاصله او با هانری در رده دوم بیشتر خواهد شد.
البته این بازیکن در بازی دیشب مصدومیت خود را برطرف کرد و طبق گفته کارلو آنچلوتی، تا دو روز آینده شرایط او برای دیدار با بارسلونا که یکشنبه هفته آینده برگزار می شود، مشخص خواهد شد.
رئال مادرید در بازی دیشب با سه امتیاز در صدر جدول لالیگا قرار گرفت و اختلاف خود را نسبت به سویا به 10 امتیاز در رده دوم کاهش داد.



مجله اخبار فوتبال خارجی