مذاکره جدید استقلال با ساپینتو گله نکن!

حالا کریمی و همکارانش قصد دارند با وکیل ساپینتو جلسه ای برگزار کنند و درباره ادعاهای او به جمع بندی برسند. استقلالی ها قصد دارند جلوی شکایت ساپینتو از فیفا را بگیرند تا پرونده جدیدی برای این باشگاه در دادگاه های فیفا تشکیل نشود و باید دید تا چه حد در این پرونده موفق خواهند بود.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1942541
18 ژوئن 1402 ساعت 02:30
3.3 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

کریمی استراماچونی جدید را متوقف می کند؟

در چنین شرایطی مدیران استقلال قصد دارند در یکی از اولین اقدامات خود جلوی شکایت ساپینتو از فیفا را بگیرند. حجت کریمی بعد از فینال جام حذفی گفت در صورت قبول شرایط ساپینتو برای تمدید قرارداد، استراماچونی جدید برای استقلال ایجاد می شود و باشگاه با بدهی سنگینی مواجه خواهد شد.

این اظهارات ساپینتو به وضوح تهدید او برای شکایت از استقلال به فیفا است. این مربی مدعی است در 8 ماه گذشته مطالبات خود را دریافت نکرده است و البته به گفته حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی استقلال این موضوع صحت ندارد و مطالبات ساپینتو کمتر از این حرف اوست.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اگرچه ریکاردو ساپینتو از سران باشگاه استقلال می خواست مذاکرات جدیدی را با وکیلش که در تهران حضور دارد برای تمدید قرارداد این مربی آغاز کنند اما حالا موضوع این مذاکرات تغییر خواهد کرد.

سران استقلال به زودی دور جدید مذاکرات خود را با ریکاردو ساپینتو برای جلوگیری از شکایت وی به فیفا از سر خواهند گرفت.

مذاکره جدید استقلال با ساپینتو گله نکن!

سرمربی پرتغالی در بخشی از نامه خداحافظی خود با هواداران استقلال از شکایت خود از دریافت معوقات خود خبر داد. وی در این باره نوشت: “متاسفانه این وضعیت نیازمند مداخله قانونی برای حل و فصل است، اقدامی که هرگز نخواستم آن را انجام دهم. لطفا بدانید که این تصمیم نشان دهنده احساس من نسبت به باشگاه یا هواداران وفادار آن نیست. این اقدامی است که برداشته شده است. برای تصحیح یک اشتباه و تأمین عدالت».