مرسون توضیح می دهد که چرا آرسنال باید قبل از بازی با لیورپول نگران باشد

ستاره سابق توپچی‌ها از این می‌ترسد که این بازیکنان پس از استراحت در اوایل این هفته به تمام سیلندرها شلیک کنند، اما پیشنهاد کرد که اگر تیم میکل آرتتا هر سه امتیاز را به دست آورد، در این فصل قهرمان لیگ برتر شود.

بیشتر بخوانید: ری پارلر ترکیب ترکیبی لیورپول و آرسنال را پیش از جدال بزرگ PL در آنفیلد انتخاب می کند.

قرمزها یک عملکرد ضعیف دیگر را در استمفورد بریج انجام دادند اما بازیکنانی مانند اندی رابرتسون، ترنت الکساندر-آرنولد، ویرجیل فن دایک و مو صلاح همگی در ترکیب اصلی غایب بودند.

یورگن کلوپ می‌خواهد تیمش لیورپول به شیوه‌ای خاص بازی کند و تیمش در حال حاضر پاهای لازم برای انجام آن را ندارد. چندی پیش بود که لیورپول در خانه منچستریونایتد را شکست داد. این بازی سختی برای آرسنال خواهد بود و پیروزی در اینجا قهرمانی در لیگ برتر را برای من رقم خواهد زد. پیش بینی: لیورپول 1-2 آرسنال.

بیشتر آنها انتظار دارند که تیم شمال لندن اولین بازی لیگ خود را در آنفیلد از سال 2012 برنده شود، اما بیایید امیدوار باشیم که بتوانیم ثابت کنیم که اشتباه می کنند و امیدواریم یک پایان قوی برای کمپین ما باشد.

بیشتر بخوانید: کودی گاکپو، لیورپول را در آستانه بازی با آرسنال به چهار تیم اول رساند.

اگر آرسنال در این بازی پیروز شود، فکر می کنم آنها قهرمان لیگ برتر می شوند. آنها هنوز یک بازی مقابل تیم عالی نیوکاسل دارند، اما آرسنال اگر بتواند لیورپول را بهتر کند، مجبور نیست آنها را شکست دهد. اگر آنها در این بازی پیروز شوند، برای از دست دادن رقابت قهرمانی باید دچار بحران بزرگی شوند.

https://www.empireofthekop.com/2023/04/06/merson-arsenal-liverpool-admission/ منبع:

نمی توان انکار کرد که آرسنال در حال حاضر فوتبال استثنایی بازی می کند و آرتتا آنها را بسیار خوب تمرین کرده است، اما با قدرت آنفیلد در پشت تیم کلوپ، دلیلی وجود ندارد که نتوانیم تا حدودی ناراحتی ایجاد کنیم و هر سه امتیاز را کسب کنیم.

این آخر هفته باید یک بازی هیجان انگیز باشد.

این بازی برای آرسنال نگران کننده است. مرسون به Sportskeeda گفت (از طریق Rousing The Kop).

پل مرسون اعتراف کرد که قبل از دیدار آخر هفته آرسنال از آنفیلد، پس از اینکه یورگن کلوپ به تعدادی از ستاره های خود برای تساوی بدون گل اخیر لیورپول مقابل چلسی استراحت داد، نگران است.

تاکتیکیست آلمانی ما ممکن است روی آمادگی جسمانی صلاح عرق کرده باشد، اما پس از آن که به نظر می رسد او پس از بازی سه شنبه شب لنگیده است و او در تمرین امروز دیده نشد.

قسمت 73 پادکست امپراتوری کاپ: گفتگوی نویسنده با کریس رابرتز در مورد فوتبال، سلامت روان… و موارد دیگر!

لیورپول مقابل چلسی با صلاح، فن دایک، رابرتسون یا الکساندر آرنولد بازی نکرد. یورگن کلوپ می تواند این بازیکنان را برای آرسنال نجات دهد. اگر آنها این بازی را انجام ندهند، شوکه خواهم شد. به نظر می رسد که بازی آرسنال در خانه برای یورگن کلوپ مهم تر است و این باعث نگرانی من به عنوان یک هوادار آرسنال می شود.