منچستریونایتد پدرو نتو را به عنوان جانشین آنتونی معرفی کرد – اخبار منچستریونایتد و نقل و انتقالات


تعطیلات بین المللی در راه است، اما هواداران منچستریونایتد هنوز در رویای پیروزی 4-3 اخیر خود در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مقابل رقیب سرسخت لیورپول هستند.

چیزی که این برد را خاص‌تر کرد این واقعیت بود که یونایتد در دو موقعیت جداگانه از گل خورده برگشت تا مرسی‌سایدرها را مغلوب کند و هر دو از منابع غیرمحتمل به دست آمدند.

هنگامی که اریک تن هاگ تصمیم گرفت راسموس هوجلوند را در نیمه دوم کنار بکشد، صدای ناله بلندی در اولدترافورد شنیده می‌شد که هواداران می‌گفتند این آنتونی است که وارد زمین می‌شود.

این بازیکن برزیلی در این دوره بسیار ناامید شده است و در فصل دوم خود در انگلیس بدون گل و پاس گل در لیگ برتر ثبت کرده است.

فصل کابوس آنتونی

اما روز یکشنبه، وینگر سابق آژاکس برای شمارش ایستاد و اولین گل تساوی تیمش را در مراحل پایانی وقت قانونی به ثمر رساند، آن هم با پای راست.

با این حال، علی‌رغم حمایت سرمربی، مالکان جدید باشگاه از پیشرفت این بازیکن 24 ساله راضی نیستند و در تابستان آماده فروش هستند.

گفته می شود یونایتد آنقدر مستأصل است که حتی پیشنهاد این مهاجم را به باشگاه های سراسر اروپا و عربستان سعودی با بارسلونا در این لیست آغاز کرده است.

تن هاگ در ابتدا برای انتخاب یک وینگر راست باثبات با توجه به فرم آنتونی و شکست بزرگ با جیدون سانچو، که باید به صورت قرضی به بوروسیا دورتموند فرستاده می شد، مشکل داشت.

آلخاندرو گارناچو علیرغم بازی در پستی ناآشنا تحت تاثیر قرار گرفته است و طبق گزارش ها برنامه هایی برای تقویت در این زمینه وجود دارد و دانیل مالن بارها به آن لینک می شود.

نتو به عنوان جایگزین

دیلی میرور مدعی شده است که پدرو نتو، مهاجم ولورهمپتون واندررز، پس از یک کمپین چشمگیر می تواند راه حل باشد.

این بازیکن پرتغالی در 23 بازی در تمام رقابت های این فصل سه گل و 11 پاس گل داده است که دومین پاس گل مشترک در لیگ برتر است.

تطبیق پذیری او یکی دیگر از عواملی است که برای او وجود دارد، زیرا بازیکن ملی پوش پرتغالی قادر به بازی در تمام خط مقدم است.

یونایتد همچنین از ستاره ولوز، پدرو نتو، وینگر پرتغالی، به عنوان جایگزینی بالقوه برای آنتونی 85 میلیون پوندی استفاده کرده است.

با توجه به اینکه یونایتد مایل به شنیدن پیشنهادات برای آنتونی در این تابستان است و آینده مارکوس راشفورد نامشخص است، با برنامه‌ریزی PSG برای جذب مجدد او، نتو به عنوان یک هدف بالقوه ظاهر شده است.

نتو همچنان مستعد مصدومیت است

لیورپول و آرسنال همچنین با جذب نتو 24 ساله که در سال 2019 با 16 میلیون پوند از لاتزیو به ولوز پیوست، مورد توجه قرار گرفته اند.

این بازیکن 24 ساله در لیگ برتر اثبات شده و جوان است و کاملاً با دید INEOS مطابقت دارد. اما مشکلات مصدومیت او می تواند مانعی برای او باشد.

نتو در این فصل 20 بازی و در مجموع 109 بازی در چهار سال را از دست داده است که بهترین رکوردی نیست. او تا سال 2027 قرارداد دارد و ارزش آن 55 میلیون یورو است ترانسفرمارکت.

ولوز بدون شک چیزهای بیشتری خواهد خواست و اینکه آیا یونایتد چنین ریسک بزرگی را روی یک ستاره مستعد آسیب پذیری می کند یا خیر، باید دید. همچنین خیلی چیزها به این بستگی دارد که باشگاه چقدر به عنوان هافبک، مدافع و مهاجم در فهرست مورد نیاز بالاتر است.

https://thepeoplesperson.com/2024/03/21/manchester-united-have-identified-pedro-neto-as-antonys-replacement-277822/ منبع: