پرتغال 5-2 سوئد: آتش بازی بدون رونالدو


سرویس خبر شماره: 2010203
3 آوریل 1403 در 01:23
2000 |

3نقطه نظر

پرتغال در دیداری دوستانه موفق شد با نتیجه ۵ بر ۲ سوئد را شکست دهد.

پرتغال 5-2 سوئد: آتش بازی بدون رونالدو

به گزارش “ورش سه”، در حالی که روبرتو مارتینز، سرمربی پرتغال کریستیانو رونالدو را به دیدارهای داخلی در ماه مارس دعوت نکرد، دیگر ستارگان این تیم در دیدار امشب مقابل سوئد عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشتند و اجازه ندادند غیبت ستاره النصر به چشم آمد و در نهایت به پیروزی بزرگی دست یافتند.

پس از اینکه سوئد بازی را بهتر آغاز کرد، پرتغالی ها به سرعت بر بازی مسلط شدند و رافائل لیائو در دقیقه 24 اولین گل بازی را به ثمر رساند.

2003616

برتری پرتغال ادامه پیدا کرد و در دقیقه 33 این هم تیمی او در منچسترسیتی، متیو نونز بود که روی پاس برناردو سیلوا اختلاف را به دو گل رساند.

این دیدار تا آخرین ثانیه های نیمه اول با همین نتیجه ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 45 پرتغالی ها گل سوم را به ثمر رساندند. روی پاس نلسون سمدو بود که برونو فرناندز بازی را 3-0 کرد.

2003618

پرتغال نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 57 این بار برونو فرناندز به عنوان گلزن ظاهر شد و بروما با پاس او اختلاف را به 4 گل رساند.

یک دقیقه بعد، ویکتور گیوکرس یکی از گل های از دست رفته سوئد را جبران کرد تا تیم میهمان بتواند از بار شکست بکاهد.

2003617

اما در دقیقه 61 پرتغال گل پنجم را به ثمر رساند. یک بار دیگر سمدو در نقش گلزن ظاهر شد و گونچالو راموس باز هم با چهار گل اختلاف را ایجاد کرد.

این امتیاز تا ثانیه های پایانی بازی پابرجا بود تا اینکه این گوستاف نیلسن بود که گل دوم سوئد را روی پاس دژان کولوسفکی به ثمر رساند تا نتیجه 5-2 شود.

مجله اخبار فوتبال خارجی