مورایس به قول خود در مورد هواداران عمل کرد


سرویس خبر شماره: 2010845
8 آوریل 1403 در 01:17
1.4K |

18نقطه نظر

فتاحی: تمام تلاش تیم برای بهبود شرایط است.

سرپرست تیم سپاهان از برگزاری تمرین روز جمعه طلایی پوشان اصفهانی با حضور هواداران خبر داد.

مورایس به قول خود در مورد هواداران عمل کرد

به گزارش “ورزش”، رضا فتاحی سرپرست تیم فوتبال سپاهان با اشاره به شرایط این تیم در ابتدای سال جدید و برنامه های تمرینی مورایس و شاگردانش، گفت: تمرین تیم سپاهان پس از یک هفته. خاموش، از روز دوشنبه 15 فروردین ماه با حضور کادر فنی و بازیکنان این تیم در زمین شماره 2 باغ فردوس اصفهان از سر گرفته شد.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده، تمرینات سپاهان با توجه به توصیه سرمربی انجام می شود تا تیم برای رویارویی با تراکتورسازی آماده شود و در این تمرینات، مسائل تاکتیکی مورد توجه فنی قرار گیرد. کارکنان پیگیری خواهند شد.” تمام تلاش کادر فنی و بازیکنان برای بهبود شرایط تیم با ارتقای کیفیت فنی آنهاست.

وی با اشاره به درخواست هواداران سپاهان برای حضور در تمرین طلای پوشان ادامه داد: طبق برنامه ریزی انجام شده تمرین روز جمعه 20 فروردین ساعت 17 با حضور هواداران سپاهان در ورزشگاه نقش جهان برگزار می شود. بدون شک حضور هواداران پرشور طلایدل و همچنین بازیکنان و کادر فنی این تیم باعث ایجاد انگیزه و بهبود شرایط روحی بازیکنان این تیم قبل از دیدار مقابل تراکتور خواهد شد.

روابط عمومی بخش پایانی مصاحبه را اینگونه به پایان رساند: «با توجه به عدم امکان پذیرایی هواداران عزیز سپاهان در زمین دوم مجموعه باغ فردوس اصفهان به دلیل نبود سکو و تعویض چمن زمین اول. زمین جردین فردوس، تمرین این تیم روز جمعه در ورزشگاه نقش جهان برگزار می شود.

گفتنی است موریس در یکی از نشست های خبری خود قبل از پایان سال 1402 قول داده بود تمرینات سپاهان با حضور هواداران برگزار شود.

مجله اخبار فوتبال داخلی