پیش نمایش تاکتیکی برنتفورد و منچستریونایتد: مردان اریک ده هاگ با یک حیوان زخمی روبرو می شوند – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد


برنتفورد خارج از خانه جایی است که اوایل دوران سلطنت اریک ده هاگ در منچستریونایتد به آنجا رسید.

درست زمانی که مرد هلندی زیر میزش نشسته بود، یک بازی خارج از خانه برای زنبورها یک شکست سخت 4-0 را در سال گذشته به ارمغان آورد و با آن، به تن هاگ بزرگی کار را نشان داد.

هر دو باشگاه از آن بازی فاصله زیادی را طی کرده اند. یونایتد فصل گذشته را به خوبی به پایان رساند، اما این بار لکنت داشته است، در حالی که مردان معجزه آسای توماس فرانک به نظر می رسد که سرانجام در حال تمام شدن هستند.

از آنجایی که برنتفورد هشت بازیکن خود را به دلیل مصدومیت و محرومیت از دست داده است، مسلماً این زمان ایده آل برای مردان تن هاگ است تا با چیزی که به طور فزاینده ای برای “نخبگان” لیگ تبدیل به پوست موز می شود، بازی کنند.

در اینجا مضامین تاکتیکی وجود دارد که بازی را تعیین می کند –

نقش برجسته

سر دیو بریلزفورد ممکن است پیشگام فلسفه «دستاوردهای حاشیه ای» باشد، اما هیچ باشگاه دیگری به اندازه برنتفورد از آن استفاده نکرده است.

بخش بزرگی از این دستاوردهای حاشیه ای برتری آنها در ضربات ایستگاهی است.

فصل گذشته، آنها 16 گل از بازی های ست بازی به ثمر رساندند که در کنار تاتنهام، دومین گل برتر لیگ در کنار تاتنهام بود و تنها لیورپول با 17 گل پیش بود.

با این حال، این فصل کاهش شدیدی در تعداد داشته است. در حال حاضر، برنتفورد در رده چهاردهم جدول قرار دارد و تنها 7 گل از ضربات ایستگاهی به ثمر رسانده است.

یکی از دلایل اصلی این افت، آسیب دیدگی است که تیم آنها را در بخش‌های زیادی از فصل نابود کرده است. در مقابل یونایتد، شرایط بیشتر به همین منوال خواهد بود. سرجیو رگیلون، بازیکن اصلی آنها و کریستین نورگارد، بزرگترین تهدید هوایی آنها، هر دو به دلیل محرومیت و مصدومیت غایب هستند.

به همین ترتیب، زیرا یونایتد در اجتناب از اهداف ضربتی مهارت خاصی ندارد. این یک مهلت بزرگ است که یونایتد به دنبال سرمایه گذاری از آن خواهد بود.

تیک تیک بمب تونی

آخرین باری که یونایتد مقابل برنتفورد قرار گرفت، آنها با دبل دیرهنگام اسکات مک تومینای نجات یافتند، اما برنتفورد دلیل اصلی شکست آنها با یک گل را از دست داد.

ایوان تونی هنوز در آن زمان محرومیت شرط بندی خود را سپری می کرد اما مهاجم انگلیسی اکنون برگشته و طوری بازی می کند که هرگز ترک نکرده است. او در 10 بازی 4 گل به ثمر رسانده است اما بازی کلی او بهترین نتیجه را از کل حمله به ارمغان آورده است.

باز هم یونایتد در بهترین زمان مقابل آنها بازی می کند زیرا لیساندرو مارتینز برای مقابله با تهدید تونی بازخواهد گشت. این بازیکن آرژانتینی قبلاً نشان داده است که علیرغم کمبود قد، از نظر بدنی نمی تواند عضلانی کند.

سبک بازی مبارزاتی او کاملاً مناسب است تا در برابر تونی که یک مهاجم خوب قدیمی است، استفاده شود. انتظار می رود تن هاگ به 4-2-3-1 خود ادامه دهد که به این معنی است که مارتینز احتمالاً واران را در کنار خود خواهد داشت تا به تلاش های او برای مهار تونی کمک کند.

چه کسی می داند، تونی حتی ممکن است هم تیمی مارتینز در فصل آینده باشد!

هنر مدیریت بازی

در اوایل این فصل، وولوز در خانه مقابل برنتفورد شکست خورد و بعد از بازی، گری اونیل، سرمربی، تلاش کرد تا به این نکته اشاره کند که چگونه تیم فرانک شما را از بازی کردن باز می‌دارد، به خصوص اگر آنها پیشتاز باشند.

خطاهای سریع، تاخیر در شروع مجدد بازی، بازی کردن، و صرفاً یک مزاحم عمومی، چگونه برنتفورد خود را به یک مسابقه کابوس‌آمیز برای هر تیمی، صرف نظر از فرمشان، تبدیل کرده است.

یونایتد سرانجام در پیروزی هیجان‌انگیز خود مقابل لیورپول، درست قبل از تعطیلات بین‌المللی، قدرت و مبارزه را نشان داد و این روحیه در برابر برنتفورد به شدت مورد آزمایش قرار خواهد گرفت.

جمعیت آن را تبدیل به یک دیگ می کند و برنتفورد تضمین می کند که سریع شروع شود. بیرون بردن نیش از بازی با بازی آرام و خونسرد و سپس تحمیل اقتدار آنها کلید پیروزی در اینجاست. یونایتد نمی تواند به سبک بازی برنتفورد کشیده شود و سر خود را از دست بدهد. شکست های 4-0 اینگونه اتفاق می افتد. ده هاگ آن را از نزدیک دیده است.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/03/30/brentford-vs-manchester-united-tactical-preview-erik-ten-hags-men-face-a-wounded-animal-278192/ منبع: