ناگلزمن: بیانیه پی اس جی درباره امباپه مبهم بود

سانه چه زمانی برمی گردد؟“من انتظار دارم که مانه در اواسط یا اواخر فوریه به زمین بازگردد. او قطعا مقابل پاری سن ژرمن به میدان خواهد رفت اما شرایط او بهتر شده است و امیدوارم او برای بازی در هفته آخر فوریه آماده شود.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

یولیان ناگلسمن سرمربی بایرن در نشست خبری آن بازی گفت:ولفسبورگ زیبا و روان بازی می کند و عملکرد فوق العاده ای به خصوص در کارهای هجومی دارد. آنها گل های زیادی می زنند و مهاجمان سریعی دارند. در دیدار مقابل این تیم باید خیلی مراقب ضدحملات باشید. ما باید با گرفتن سرعت تیمی ولفسبورگ، بازی خود را تحمیل کنیم.”


سرویس خبر شماره: 1868369
14 فوریه 1401 در 5:58 ب.ظ
65 امتیاز خبر

0نقطه نظر

فکر می کنم او مقابل ما بازی خواهد کرد

فشار بالای رهبری بایرن:بدیهی است که اگر کارها خوب پیش نرود، من به عنوان مربی مسئول هستم. برد مقابل ماینتس برای ما حیاتی بود و فشار از روی تیم برداشته شد. ما بهترین تیم آلمان هستیم، اما باید این را هر هفته در زمین ثابت کنیم.

بایرن مصدوم شدوی ادامه داد: زانوی گروانبرخ مشکل دارد و درد دارد، مشکل او جدی نیست، اما فردا در تمرین وضعیت او با دقت بررسی می شود. در مقابل وولفسبورگ بازی کنید. سادیو مانه در حال حاضر در ترکیب نیست و من شک دارم که او به بازی مقابل پاری سن ژرمن برود.”

1797566

جولیان ناگلزمن معتقد است که بر خلاف آنچه گفته می شود، مصدومیت کیلیان امباپه جدی نیست و او در بازی رفت مقابل بایرن قرار خواهد گرفت.

ناگلزمن: بیانیه پی اس جی درباره امباپه مبهم بود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بایرن که با برتری یک امتیازی نسبت به یونیون برلین صدرنشین بوندسلیگا است، یکشنبه به مصاف وولفسبورگ خواهد رفت. وولفسبورگ در رده هفتم قرار دارد و مطمئنا حریف آسانی نخواهد بود.

1797957

مصدومیت سه هفته ای امباپه:“به نظر من، فکر نمی کنم او این بازی را از دست بدهد. بیانیه پی اس جی نامشخص بود و فکر می کنم او مقابل ما بازی خواهد کرد.”