نه بزرگ اینتر به چلسی: اونانا را با کپا عوض نمی کنیم!

این گزارش ادعا می کند که کپا در چلسی دستمزد بسیار بالایی دارد و این یکی از دلایلی است که چلسی به دنبال تعویض دروازه بان اسپانیایی است. کپا سالانه 10 میلیون یورو از چلسی دریافت می کند و اگرچه او دروازه بان اول تیم زیر نظر گراهام پاتر و فرانک لمپارد بود، اما نسبت به روزهای خوب خود افت قابل توجهی داشته است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رسانه های ایتالیایی مدعی شده اند که در روزهای اخیر نمایندگان چلسی با سران اینتر در شهر میلان جلساتی برگزار کرده و پیشنهاد تعویض دروازه بان های دو تیم را داده اند. چلسی به اینتر پیشنهاد داده است که آندره اونانا، دروازه بان فعلی نراتزوری را در ازای کپا آریسالابالگا و درصد کمی از ارزش بازار جذب کند.


سرویس خبر شماره: 1940097
05 ژوئن 1402 ساعت 10:50 ب.ظ
14.5 هزار امتیاز خبر|

دهنقطه نظر

اینتر به نمایندگان چلسی گفته است که تنها در صورتی حاضرند به پیشنهاد اونانا گوش کنند که قیمت آن به صورت نقدی پرداخت شود. قیمت هدف اینتر برای اونانا 60 تا 70 میلیون یورو است.
1880062



مجله اخبار فوتبال خارجی

توتومرکاتو در گزارشی اعلام کرد که پیشنهاد چلسی برای معاوضه کپا و اونانا روی میز مدیران اینتر قرار گرفت و بلافاصله توسط نراتزوری رد شد.

فصل کابوس‌وار چلسی، تاد بولی و مدیران باشگاه را بر آن داشت تا تصمیم بگیرند تغییرات اساسی در تیم خود ایجاد کنند. بولی به ویژه از دروازه بان های تیمش عصبانی است و خرید دروازه بان را یکی از اولویت های خود می داند. بر اساس گزارش ها، جدایی کپا و ادوارد مندی قطعی است و اولویت اول آبی ها برای پست دروازه بانی آندره اونانا از اینتر است.

1880061

چلسی در تلاش برای جذب آندره اونانا دروازه بان اینتر شکست خورده است زیرا باشگاه ایتالیایی تمایلی به تعویض او با کپا آریزابالاگا ندارد.

نه بزرگ اینتر به چلسی: اونانا را با کپا عوض نمی کنیم!